sjbnil Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 hehe, egentlig ler jeg ganske mye av denne saken:) genial overskrift, men irriterende folk er ikke bra.. 9069405[/snapback] I ettertid merker jeg at jeg har blitt litt mildere og kan le litt av det selv, men fy f**** det er et helvete når det pågår. Jeg har helt alvorlig ligget og fantasert om ting jeg kunne gjøre for å kødde det til for ham... En dag våknet jeg med en tilfreds mine og husket brått at jeg hadde drømt at jeg hadde ødelagt stereoanlegget hans med balltre og grisebanket ham etterpå. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Kjøp et headset, storm inn i leiligheten til fyren og tre det over hodet hans. Nå kan han høre på musikken sin uten å forstyrre dere. Endret 15. juli 2007 av hakhag Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Uhmm. Vi har flytta, som sagt. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er ikke så lett når man ikke leser igjennom hele tråden før man svarer Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Noe du også kunne ha gjort er å recorde bråket mens det pågår som verst. Fysiske beviser goes a long way Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå