atrax Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 En kamerat får problemer når han kjører både Teamspeak og CS.. Han bruker shift som +attack2, og han bruker piltastene til å strafe, hoppe og gå bakover. Når TS er på, fungerer piltastene som +attack2 i tillegg til de vanlige funksjonene! Hvis han skriver 'bind <piltast>' så står det ingenting om +attack2.. Han har prøvd å av-/reinstallere både HL og TS, uten at det hjalp. Noen som aner hva feilen kan være? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 det her funker perfekt for meg. når jeg bruker stemme aktivert. når jeg snakker i en viss høyde så aktiveres snakke knappen så jeg slipper å kødde med det der. dette funker i alle spill. men advarer mot TS.2.0 Lenke til kommentar
StaggerLee Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Noen som kan gi meg en kort brief på hvordan TeamSpeak fungerer? Eller kanskje gi meg en link hvor det er forklart. Husker jeg lastet det ned, men på den siden jeg lastet ned fra (tror det var fra den offisielle siden)fant jeg ingen how-to eller noe slikt. Så.....hvordan funker det? -S Lenke til kommentar
atrax Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 I tilfelle noen bryr seg, så fant jeg løsningen på problemet.. I Teamspeak går det an å stille inn hvordan mikrofonbruken skal håndteres: Enten kobler mikrofonen automatisk inn når du snakker høyt nok i den, og du kan holde inne en knapp for 'mute'. Denne knappen kan også stilles inn slik at du må holde den inne for å snakke. Feilen var at knappen ikke var definert (har ikke mikrofon), samtidig som den var innstilt på mute-funksjonen. Løsningen bestod i å velge en vilkårlig tast for 'mikrofonknappen' (som ikke brukes uanz), og sette programmet til å aktivere mikrofonen kun når rett tast blir trykket ned.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå