Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan noen komme forbi min hindring?

Anbefalte innlegg

Heisann,

forrige tråd ble fjernet! hvorfor? syntes det er greit at folk prøver å "bryte" seg inn i systemer som liksom som skal være så sikre. Greit å få slengt det i trynet at sikkerheten i ditt system ikke holder mål! Det er ikke snakk om å skade/videreformidle informasjon, men rett å slett låse opp en "dør". Man trenger ikke å rasere hele "huset" av den grunn.

så jeg prøver igjen. Jeg har en site, som jeg kjører på min EGEN server, i mitt egent hus, på min EGEN(telenor) linje. Så lenge dere ikke ødelegger noe, så er jeg fornøyd. Syntes at folk kan få lov til å bruke sin kunnskap uten å ødelegge for andre.

Mission:

- Kom forbi brukernavn/passord

- Forandre innholdet på siden.

Informasjon: IIS 5.0

Adresse: http://knutz.no-ip.com

Denne tråden blir sikkert sperret/fjernet, så det er fint om tilbakemeldinger eller annet preik blir sendt til [email protected]

[ Denne Melding var redigert av: arvjakob på 2002-11-28 21:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er forsåvidt enig med deg, men den tråden var jo dømt til å få masse tulle-respons, så kanskje derfor ikke kilogram ville ha den under "Internett & Nettverk"? Uansett; hvorfor ikke bare poste den under en av katgoriene kilogram oppfordret til? Da vil du jo unngå at tråden stenges på nytt. Det er jo de som bestemmer, så like greit å innrette seg etter det først som sist :)

Lenke til kommentar

Jeg skrev feil i tidligere post. flytting er greit, men ikke sletting.

Prøv på siden min! Jeg ønsker at dere skal klare det! Virker ikke som om det er no stort problem i følge noen her på forumet i hvertfall :wink:

IIS er vel ikke akkurat det sikreste heller! hehe.

Lenke til kommentar

Ettersom dette er "underholding" så skal ikke denne tråden være under internett og nettverk siden du ikke trenger hjelp. Denne bli nok stengt slik som den andre. Noen lærer raskere enn andre

Edit: og noen ikke :smile:

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-29 06:58 ]

Lenke til kommentar

synes egentlig det er greit med sånne tråder.

den som "vil" ha serveren sin hacket får jo hjelp til å finne ut om sikkerheten er dårlig, men den forrige tråden ble jo til slutt veldig sånn lær-å-hack-side, og det skjønner jeg at moderator slo ned på...

Lenke til kommentar

Nettopp, jeg vil ha hjelp til å teste sikkerheten på min side pga jeg skal sette opp en side om ikke så alt for lenge.

Så kom igjen! Bryt dere inn på http://knutz.no-ip.com! Ingenting har skjedd ennå (utenom en masse logger...hehe)

Fint om dem som prøver, kan sende meg en mail å fortelle hvordan det gikk. kom med eventuelle forslag til forbedring på sikkerhet!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 08:23, skrev arvjakob:

Nettopp, jeg vil ha hjelp til å teste sikkerheten på min side pga jeg skal sette opp en side om ikke så alt for lenge.

Så kom igjen! Bryt dere inn på
Ingenting har skjedd ennå (utenom en masse logger...hehe)

Fint om dem som prøver, kan sende meg en mail å fortelle hvordan det gikk. kom med eventuelle forslag til forbedring på sikkerhet!

En forbedring vil være å innstallere Linux og bruke Apache.

Lenke til kommentar

Greit at det kanskje er mer sikkert, men jeg holder meg til IIS for det syntes jeg er enkelt å sette opp. Jeg skal ikke bruke dager/uker på å sette opp en web-server pga jeg skal bare ha noe som fungerer tilfredstillende.

Det er mer sikkert å kjøre en tanks, men jeg kjører mazda. Man for klare seg med det man har!

Lenke til kommentar

Endelig fant jeg igjen tråden som ble stengt :grin:

Hmmm.... Mange tøffe tryner her som tror det er direkte enkelt å bryte seg inn på den siden... :roll: Det er lett å slenge dritt om andre når man ikke er bedre selv.

Men Divxdude klarer det bare han får tid på seg. Det er jeg sikker på.

HEIA Divxdude! :smile:

Spennende dette :wink: Ikke gi deg Divxdude! Håper inderlig du klarer det.

Sveinl.

Mine hardwarespesifikasjoner

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-11-29 19:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-29 05:53, skrev arvjakob:

Jeg skrev feil i tidligere post. flytting er greit, men ikke sletting.

Prøv på siden min! Jeg ønsker at dere skal klare det! Virker ikke som om det er no stort problem i følge noen her på forumet i hvertfall :wink:

IIS er vel ikke akkurat det sikreste heller! hehe.

Hvis tråden blir stengt en gang til, vær så snill å åpne en under søppel istedet da :smile:

Kjempespennende å følge utviklingen her. Deriblant synes også en kul moderator det :wink:

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...