snurrekaninen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 har pc'n konstan på, unntak med restart pga norton o.l..oppetid her nå er 36dager og den oppfører seg normalt.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 har pc'n konstan på, unntak med restart pga norton o.l..oppetid her nå er 36dager og den oppfører seg normalt.. 8147476[/snapback] Meste jeg har hatt er 26 dager, men burde vært mer pga. et strømbrudd rett FØR og rett ETTER "rekorden". Men det meste funker som normalt etter 26 dager. Har jeg VELDIG mye oppe klarer jeg ikke høyreklikke iblant, men det skal MYE til (20 iexplorer-vinduer og 7-8 mer eller mindre krevende programmer til) Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Sitter på en 6-8 år gammel PC. Har blitt avslått hver natt (kanskje noen untak i tidene) og komponentene er like gode (kanskje gamle PC har lengre levetid?). Eneste HW-endringer har vært å sette i ekstra RAM, som ble fjernet etter noen år. Uansett, blir det ikke dyre strømregninger ut av å ha den på 24/7? Eller er det lurt å gå i Stand-By modus om nettene? Og hvor kan jeg laste ned RAM-opprenskingsprogrammer? Eller kan dere data-folk tillate at man tar en restart f.eks. annehver uke (som en bruker her sa han gjør)? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 se på denne tråden du, så får du kanskje en ide om hvorfor du må slå av pc'n hver natt.. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det gikk gale fordi PSUen tok kvelden. Alle elektriske greier kan kortslutte, skal du ha den holdningen må du skru ut hovedsikringen hver natt. Eller bare ikke kjøp Hiper, men invester i noe litt bedre. Mulig vi ser hvorfor Hiper er så billig i den tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå