ktk Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg har en xp 2000 prossesor og assus7v333 hovedkort. når jeg setter i skjermkontakten og skrur på pcen kommer det ikke noe bildet. Det lille lyset som viser at skjermen er på lyser som om den var i hvilemodus (orange lys). Jeg har prøvd forskjellige skjermkort. forskjellige grafikkort, tatt ut alle unødvendige deler, men det funker ikke. HVA SKAL JEG GJØRE??!?!? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det kan være så mye. Det er en POST-reporter på det hovedkortet, voice tror jeg (rett meg hvis jeg tar feil), så du kan jo høre om det kommer noe piping eller en stemme som gir feil-meldinger. (ellers kan du jo resete BIOS da...) Lenke til kommentar
maedox Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har også A7V333 og har hatt d samme problemet noen ganger. Har ingen anelse om hvorfor d skjer, men jeg pleier bare å skru av og på maskinen et par ganger (med knappen på strømforsyninga, vent noen sekunder så all strømmen forsvinner fra HK), må av og til dra ut strømkabelen også. Funker for meg. :razz: Oppgraderte til siste BIOS (1.15 eller no) for et par dager siden, så får vi se om d skjer igjen... PS: Bruk asus.com.tw med AsusUpdate, asuscom.de ligger litt etter. Lenke til kommentar
ktk Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 jeg har skrudd den av og på utrolig mange ganger, og strøm av og på. Det kommer ikke noen pip eller stemme med feilmeldinger. Brude jeg bare sende den i retur eller er det noe mer jeg kan prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå