Gå til innhold

Avgiftsparkerings trøbbel - Tønsberg


L O G I M A N

Anbefalte innlegg

Det er skiltet der, men parkering er i henhold til skilting. Nærmeste forbudsskiltet og jeg kunne se var på et gjerde noen meter unna, med forbud mot plakatoppslag :p

 

Parkeringsselskaper overlever ikke uten bøter, så jeg er sikker på at de bøtelegger noen ganger på pur faen. Og garantert om det er noen som er i grenseland for et eller annet. Har vaktene en dårlig dag så tror jeg nok de fint lar det gå utover noen.

 

Du ser jo hvor lenge folk må surre med p-selskaper selv med helt soleklare saker der p-selskapene har gjort feil. Jeg ser på dette som forsøk på svindel, men jeg gidder ikke mer. Folk får rett og slett holde seg unna sånne parkeringplasser så godt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ville jeg ha klaget på før jeg hadde betalt. Du har mange gode grunner til å vinne fram vil jeg tro. Spesielt siden du kjørte noen som var påkjørt. Kunne godt hende at vedkommende hadde fått indre blødninger uten at du hadde visst det(ta en spansk en selvfølgelig).

 

Nekter de å ettergi boten så gå ut i avisa med det og legg press på dem. Send også klage til parkeringsklagenemnda.

 

Lykke til  :D

7780136[/snapback]

 

Boten er og vil ikke bli betalt. Jeg tok bilde av bilen og nabobilen når jeg kom tilbake, dessuten har jeg levert inn skriftlig erklæring fra Sentralsykehuset Vestfold på hvordan de så på saken, selvfølgelig gikk de i min favør. Alt er sendt inn til EuroPark men jeg har enda ikke fått noe svar. Bota forblir uansett ubetalt, selv om jeg har blitt kjeftet på OG gitt kjeft tilbake til selskapet :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...