DNA Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vel jeg har "bekjempet" mine problemer med å få sove tidlig, og sover hver natt 8-9.5 timer, men problemet er at HVER eneste lørdag til søndag natt våkner jeg alltid opp kl.5.00. Er alltid ca. Kl.5.00 og det er veldig plagende . . . Skjer ingen andre dager i uken bare nattten til søndag. Noen som vet hva dette kan komme av? Er veldig plagende. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skjer dette HVER uke? Noe underbevisst som plager deg kanskje? Enkelte ganger så våkner hvertfall jeg 1 min før klokka ringer, slik at jeg har tid til å skru den av, fordi jeg HATER lyden av vekkeklokka. Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enkelte ganger så våkner hvertfall jeg 1 min før klokka ringer, slik at jeg har tid til å skru den av, fordi jeg HATER lyden av vekkeklokka. 7770207[/snapback] Hm, det skjer med meg også ganske ofte Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vel jeg har "bekjempet" mine problemer med å få sove tidlig, og sover hver natt 8-9.5 timer, men problemet er at HVER eneste lørdag til søndag natt våkner jeg alltid opp kl.5.00. Er alltid ca. Kl.5.00 og det er veldig plagende . . . Skjer ingen andre dager i uken bare nattten til søndag. Noen som vet hva dette kan komme av? Er veldig plagende. 7767075[/snapback] Kanskje du har en alarm som går som du ikke vet om ? Gå til legen, du trenger nok ikke innsovninspiller, bare Vallergan f.eks som gjør deg trøtt mye lengre. Husk å ta det 3 timer elns før du legger deg at du ikke våkner med hangover(holder seg vel 8 timer eller mer i systemet). Vallergan er allergi medisin, som gjør deg søvning Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eller bruk noe kjerringråd. Feks varm melk og honning i en kopp gjør susen Hva er ille med å våkne kl 5 på Søndag ? bare legge hue nedpå igjen det vel ? Eller et gutteråd : Ta deg en jævlig saftig runk.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Eller et gutteråd : Ta deg en jævlig saftig runk.. 7770439[/snapback] Tar en fast en hver kveld. Og nei. Er ingen alarm. Det har ikke vært sånn for alltid, men over en passe lang tid. Er ganske plagende og skjønner ikke hvorfor det akurat skjer hver lørdag. Og nei gidder ikke bruke noe medisingreier Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Synes det er deilig å våkne midt på natta, for så å finne ut at jeg enda kan sove i 2-3 timer til. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Synes det er deilig å våkne midt på natta, for så å finne ut at jeg enda kan sove i 2-3 timer til. 7771068[/snapback] Samme her, er dritdigg:) Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) For min del tror jeg at det hadde vært deilig å kunne stå opp så tidlig i helga. Får mye mer ut av dagen enn når man sover så lenge som jeg gjør. Men jeg skjønner jo at hele greia virker merkelig. Er du sånn at du er trøtt, men allikevel ikke klarer å sove igjen, eller er du helt lys våken? Endret 21. januar 2007 av Blyantspisser Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Synes det er deilig å våkne midt på natta, for så å finne ut at jeg enda kan sove i 2-3 timer til. 7771068[/snapback] Samme her, er dritdigg:) 7771244[/snapback] Joda, men i helga er det ikke det samme Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 For min del tror jeg at det hadde vært deilig å kunne stå opp så tidlig i helga. Får mye mer ut av dagen enn når man sover så lenge som jeg gjør. Men jeg skjønner jo at hele greia virker merkelig. Er du sånn at du er trøtt, men allikevel ikke klarer å sove igjen, eller er du helt lys våken? 7771445[/snapback] Er lys våken fordi jeg går opp, skrur på lyset og så sjekker klokken og får "shock" når kl er 5.00. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er lys våken fordi jeg går opp, skrur på lyset og så sjekker klokken og får "shock" når kl er 5.00. 7772971[/snapback] Ha en selvlysende klokke ved nattbordet eller på gulvet ved senga, så sjekker du bare den når du våkner. Så slipper du iallfall å stå opp og skru på lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå