Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Våkner på natten

DNA

Anbefalte innlegg

Vel jeg har "bekjempet" mine problemer med å få sove tidlig, og sover hver natt 8-9.5 timer, men problemet er at HVER eneste lørdag til søndag natt våkner jeg alltid opp kl.5.00. Er alltid ca. Kl.5.00 og det er veldig plagende . . . Skjer ingen andre dager i uken bare nattten til søndag.

Noen som vet hva dette kan komme av? :dontgetit: Er veldig plagende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel jeg har "bekjempet" mine problemer med å få sove tidlig, og sover hver natt 8-9.5 timer, men problemet er at HVER eneste lørdag til søndag natt våkner jeg alltid opp kl.5.00. Er alltid ca. Kl.5.00 og det er veldig plagende . . . Skjer ingen andre dager i uken bare nattten til søndag.

Noen som vet hva dette kan komme av? :dontgetit:  Er veldig plagende.

7767075[/snapback]

Kanskje du har en alarm som går som du ikke vet om ?

Gå til legen, du trenger nok ikke innsovninspiller, bare Vallergan f.eks som gjør deg trøtt mye lengre. Husk å ta det 3 timer elns før du legger deg at du ikke våkner med hangover(holder seg vel 8 timer eller mer i systemet).

Vallergan er allergi medisin, som gjør deg søvning :)

Lenke til kommentar
Eller et gutteråd : Ta deg en jævlig saftig runk..

7770439[/snapback]

Tar en fast en hver kveld.

Og nei. Er ingen alarm. Det har ikke vært sånn for alltid, men over en passe lang tid.

Er ganske plagende og skjønner ikke hvorfor det akurat skjer hver lørdag. Og nei gidder ikke bruke noe medisingreier :p

Lenke til kommentar

For min del tror jeg at det hadde vært deilig å kunne stå opp så tidlig i helga. Får mye mer ut av dagen enn når man sover så lenge som jeg gjør. Men jeg skjønner jo at hele greia virker merkelig. Er du sånn at du er trøtt, men allikevel ikke klarer å sove igjen, eller er du helt lys våken?

Endret av Blyantspisser
Lenke til kommentar
For min del tror jeg at det hadde vært deilig å kunne stå opp så tidlig i helga. Får mye mer ut av dagen enn når man sover så lenge som jeg gjør. Men jeg skjønner jo at hele greia virker merkelig. Er du sånn at du er trøtt, men allikevel ikke klarer å sove igjen, eller er du helt lys våken?

7771445[/snapback]

Er lys våken fordi jeg går opp, skrur på lyset og så sjekker klokken og får "shock" når kl er 5.00.

Lenke til kommentar
Er lys våken fordi jeg går opp, skrur på lyset og så sjekker klokken og får "shock" når kl er 5.00.

7772971[/snapback]

Ha en selvlysende klokke ved nattbordet eller på gulvet ved senga, så sjekker du bare den når du våkner. Så slipper du iallfall å stå opp og skru på lyset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...