slowcooler Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Nyeste til Nightwish. Fikk den her om dagen, holder på å fylle den inn i huet, og det er det verdt, den er NYYYDELIG. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Går mest i Coal Chamber. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 within temptation - mother earth Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Shades Apart - Diffrent by the day (tror jeg den het :wink: ) Weezer - Buddy Holly Ugly Kid Joe - Cats in the cradle Jennifer Lopez - Jenny from the block Kylie Minouge - (et eller annet med world) Frank Sinatra - Strangers in the night Green Day - Time of your life Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg hører mest på Ozzy Osbourne, Metallica, Black Sabbath!!! :grin: :grin: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 14:40, skrev fredrik930:Jeg hører mest på Ozzy Osbourne, Metallica, Black Sabbath!!! :grin: :grin: Var det ikke du som var en stor DIRTY fan ? Lenke til kommentar
QTC Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Jeg hører mest på Ozzy Osbourne, Metallica, Black Sabbath!!! _________________i'm the f*****g Ozzy Osbourne, king of the f*****g darkness! Kødda! ----------------------------------------------- Ozzy er bare sjefs prince av det mørke musikk riket [ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-13 14:47 ] Lenke til kommentar
QTC Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Mye bra musikk her i verden :smile: min favoritt nå er: Leftfield - Africa Shox Dødsfet sang med slang ,, ellers er Leftfield en gruppe med masse bra låter :wink: Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Robbie Williams - Feel Kommærsj musikk er bare heeelt sjeft God Jul Hoho :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Tool - Lateralus Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Går nok bare i Dimmu Borgir her .. nuh spiller jeg Dimmu Borgir - Master of disharmony Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Det er kun hip hop som høres her i huset. Alt av hip hop og noe RnB. Men eg tror eg har 5 rocke sanger der ett sted. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 18:16, skrev SnowDOG_:Det er kun hip hop som høres her i huset. Alt av hip hop og noe RnB. Men eg tror eg har 5 rocke sanger der ett sted. Wow! Trodde jeg var den eneste på forumet som likte slik musikk :smile: 2-3 år siden jeg først hørte slik musikk for første gang, forelsket siden det :smile: RnB er vell ikke "that good" men. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 14:44, skrev Robkvi: Quote: Den 2002-12-13 14:40, skrev fredrik930: Jeg hører mest på Ozzy Osbourne, Metallica, Black Sabbath!!! :grin: :grin: Var det ikke du som var en stor DIRTY fan ? Det skrives ''DIRRTY'' Jeg liker ikke musikken men jeg liker dama! hehe Lenke til kommentar
mbst Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Vel, nå er jeg midt i eksamens-perioden, og da er det fint med litt musikk som ikke er så alt for dominerende og direkte bråkete.. Vangelis lager mye bra, Air er bra, Frost også, fins også mye bra filmmusikk.. Akkurat nå vil jeg anbefale disse fra Frost, hun som hadde den couds across the moon hvis noen skulle huske den, mest fordi det er bra, men også for å komme med noe norsk noe (synger ikke norsk).. frost - palm of his hand frost - kopcæou frost - duo frost - klong (feat nils p. molvær) De to første har skikkelig bra atmosfære.. :smile: Lenke til kommentar
mbst Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 22:26, skrev fredrik930:Det skrives ''DIRRTY''Jeg liker ikke musikken men jeg liker dama! hehe Håper ikke jeg bryter noen av disse varmere strøk down unders retningslinjene her nå, men... :wink: Hun Aguilera.. hva er så bra med henne, har aldri skjønt det. Ok ansikt, men resten.. ja enten er det for tynt, eller så er det flatt. Feks brede ridehofter, og så absolutt ikke i overført betydning. Ta feks den Moulin Rouge-videoen.. ble jo nesten flau på hennes vegne.. Og den Dirrrrrrrrrrty-videoen .. må da være tidenes Britney-lookalike? Det eneste gode den medførte var en helt genial parodi gjennomført av Sarah Michelle Gellar. Det var andre saker det. Må sees! hehe Nei nok for i dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Altså på den moulin rouge videon er aguilera faktisk veldig tynn men hvis du ser nøye etter nå kan du se at hun har lagt på seg en del. nå har hun kropp. anyways er lei av emnet nå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: akzj0n skrev (2002-12-13 19:32): Quote: Den 2002-12-13 18:16, skrev SnowDOG_: Det er kun hip hop som høres her i huset. Alt av hip hop og noe RnB. Men eg tror eg har 5 rocke sanger der ett sted. Wow! Trodde jeg var den eneste på forumet som likte slik musikk :smile: 2-3 år siden jeg først hørte slik musikk for første gang, forelsket siden det :smile: RnB er vell ikke "that good" men. Nope, Det gjør eg og. Men i små mengder. :razz: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-11-28 20:55, skrev SupeRogge:hvilken mp3 eller sang hører du påfor tiden ?jeg: Chesney Hawks - One And Only Trodde ikke det var andre enn meg som hørte på den, eller fikk du idè-en av meg i an annen post? Mvh,Stian Lenke til kommentar
labri Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 opeth er bra ja... men jeg er nok uenig i at Still Life er den beste plata... for meg er Blackwater Park den beste. Jeg er også enig i at Opeth ikke fornyer seg noe særlig. Men jaja, så lenge det kommer noe godt ut av det, som deliverance, så er det ok :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå