Gå til innhold

Hva hører du mest på ?

SupeRogge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må det være en MP3?

Akkurat nå har jeg H.I.M - Deep shadows and brilliant highlights i minidiscen. Og der kommer den til å være en stund. Orker ikke å bytte :/ Hører på den til og fra jobb. Altså ca 1 1/2 time per dag. Kan hele platen utenatt :razz:

Før hadde jeg Gåte - Jygri :smile:

MP3: CKY - Flesh into gear

PS: CKY er faktisk bra :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

Goebbels skrev (2002-11-30 13:57):

URK!

For min del har det blitt en del Apoptygma berzerk i det siste..

:lol: Ventet på den kommentaren. Bjõrk har en meget bra tekst på sine sanger. Og så vil eg si at ikke har hørt en artist med så mye detaljer i musikken som bjõrk har. Greatest Hits platen er meget bra. Er selvsakt ikke alt hun lager som er like bra.
Lenke til kommentar

Dei nye tenarane til hw i oppstart.

Ellers er Björk veldig bra. Tekstane veit eg ingenting om, for dei høyrer eg ikkje på. Vokalen er eit instrument, ikkje ein måte å seie ting med meining i. (Vel, med enkelte unntak da, Odd Børretzen ville vore ganske kjedeleg om ein ikkje lytta til teksten)

Edit: fanden tykje så mange kråketær eg glømmer i dag.

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-11-30 22:47 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 22:30, skrev Anders Leipsland:

Opeth
slapp en ny plate for litt sida så jeg har hørt mye på den plata i det siste. Meget bra album og tittelsporet
Deliverance
er en fantastisk sang
:)

Opeth sliter skikkelig med å lage musikk som høres annerledes ut enn platen som kom før... blir bare rar i huet av det ;)

Still Life er nok den beste plata, holder med å eie den og en en annen plate så har du i essensen hørt alt du trenger av Opeth ;)

Lenke til kommentar

Blodhemn:

Du har rett i at Opeth ikke et det bandet som fornyer seg mest fra utgivelse til utgivelse, men litt variasjon er det og hva er galt med mer av noe som er godt? :smile:

Har 3 Opeth album i dag (Still Life, Blackwater Park og Deliverance) og kommer helt klart til å skaffe meg neste album som kommer allerede i mars og som vil skille seg godt fra Deliverance samtidig som de to albumene skal "henge sammen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...