SupeRogge Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 hvilken mp3 eller sang hører du på for tiden ? jeg: Chesney Hawks - One And Only Lenke til kommentar
starfish Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Fear Factory - Invisible Wounds Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 System of a Down - Bounce Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Covenant - Call The Ships To Port Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Må det være en MP3? Akkurat nå har jeg H.I.M - Deep shadows and brilliant highlights i minidiscen. Og der kommer den til å være en stund. Orker ikke å bytte :/ Hører på den til og fra jobb. Altså ca 1 1/2 time per dag. Kan hele platen utenatt :razz: Før hadde jeg Gåte - Jygri :smile: MP3: CKY - Flesh into gear PS: CKY er faktisk bra :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 i dag har det stort sett gått i My life with the thrill kill kult.. med sangene "christian zombie vampires", "devil bunnies" og "lucifer's flowers". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det går i Petey pablo - Raise Up (Funkymix 52 remix) Ellers Ludacris - Cry babies (ohh noo) Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg hører på Metallica-Attitude Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Oj... Den var vrien hører på så mye... Hører akkurat nå på: Bob Marley-Don`t worry, be happy! Er ikke verst den altså!! Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Death - Story to Tell Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Aisha, Khaled, gammel og god J'ai demande a la lune, Indochine Bisou , Tarkan Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Bjõrk - Greatest Hits. Meget bra artist?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 12:55, skrev Kjetil Lura: Bjõrk - Greatest Hits. Meget bra artist?? URK! For min del har det blitt en del Apoptygma berzerk i det siste.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Goebbels skrev (2002-11-30 13:57):URK! For min del har det blitt en del Apoptygma berzerk i det siste.. Ventet på den kommentaren. Bjõrk har en meget bra tekst på sine sanger. Og så vil eg si at ikke har hørt en artist med så mye detaljer i musikken som bjõrk har. Greatest Hits platen er meget bra. Er selvsakt ikke alt hun lager som er like bra. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Kjøpte Audioslave for et par dager siden, og driver og "hører den inn". Ellers, så går det mye på Tool, A perfect Circle, red hot... Apoptygma Berzerk er konge! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Opeth slapp en ny plate for litt sida så jeg har hørt mye på den plata i det siste. Meget bra album og tittelsporet Deliverance er en fantastisk sang :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Dei nye tenarane til hw i oppstart. Ellers er Björk veldig bra. Tekstane veit eg ingenting om, for dei høyrer eg ikkje på. Vokalen er eit instrument, ikkje ein måte å seie ting med meining i. (Vel, med enkelte unntak da, Odd Børretzen ville vore ganske kjedeleg om ein ikkje lytta til teksten) Edit: fanden tykje så mange kråketær eg glømmer i dag. [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-11-30 22:47 ] Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 22:30, skrev Anders Leipsland:Opeth slapp en ny plate for litt sida så jeg har hørt mye på den plata i det siste. Meget bra album og tittelsporet Deliverance er en fantastisk sang Opeth sliter skikkelig med å lage musikk som høres annerledes ut enn platen som kom før... blir bare rar i huet av det Still Life er nok den beste plata, holder med å eie den og en en annen plate så har du i essensen hørt alt du trenger av Opeth Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Blodhemn: Du har rett i at Opeth ikke et det bandet som fornyer seg mest fra utgivelse til utgivelse, men litt variasjon er det og hva er galt med mer av noe som er godt? :smile: Har 3 Opeth album i dag (Still Life, Blackwater Park og Deliverance) og kommer helt klart til å skaffe meg neste album som kommer allerede i mars og som vil skille seg godt fra Deliverance samtidig som de to albumene skal "henge sammen". Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Tipper at den nye vil ligne mer på Still Life, litt mer i den rolige gaten :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå