Enviro Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg har akkurat lagt inn Mig33 på min w810i. Installasjonen av programmet fungerer utmerket, men jeg får alltid feil bruker/pass når jeg prøver å logge meg på msn. Jeg har prøvd flere msn-kontoer og er sikker på at jeg skriver rett bruker/pass. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg har akkurat lagt inn Mig33 på min w810i. Installasjonen av programmet fungerer utmerket, men jeg får alltid feil bruker/pass når jeg prøver å logge meg på msn. Jeg har prøvd flere msn-kontoer og er sikker på at jeg skriver rett bruker/pass. 7766992[/snapback] Er du sikker på at det ikke er brukenavn/passord til mig33 du skal skrive inn? Du må først aktivere programmet og du får tilsendt et engangspassord. Først når selve Mig33 er registert kan du logge inn på MSN. Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg kom inn nå. La inn Mig33 på nytt og valgte http som innlogging . Men virker som programvaren er noe ustabil. Den låste seg helt nå, stod indikert som online, men hele greia frøs bare. Hadde også noen feilmeldinger når jeg sendte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå