Olanru Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Tenkte å lage en egen tråd om Lian Li kabinetter her på forumet siden jeg nå er heldig eier av et lian li http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...LUSII&mcat=c432 Kjempekabinett som er utrolig lett, smooth aluminium finish. Thumbscrews:P STOR fordel og kjempebra! 3x 120 mist totalt lydløse vifter! Bra harddiskrack som er lydløst og godt plassert med mulighet til å snu det 45% godt med kjøling til PSU hvis man har en Mist 500w med 120 mm vifte. snu PSU'en og den trekker kaldluft ovenfra istedet for å stjele luft som skal til CPU kjøler. enkelt å rengjøre særlig med det lettavtagbare dekslet i front. Eneste jeg savnet var mulighet til å få alle 3 viftene koblet til HK mitt:( har kun 2 kontakter på HK så en vifte måtte jeg finne overgang til. Få høre deres erfaringer og meninger om deres Lian Li Kabinetter da! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vi kunne da fint fortsette diskusjonen i denne tråden! Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 jeppz:P why not...så lenge det ikke kommer fjortisser med sine "Uberlys" kabinett så erre greti. Kun Lian Li her ja INGeting annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tråd stenges. Bruk den allerede eksisterende tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg