kurtegutt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kjøpte en Aopen XC Cube EZ482 Socket 939 som demovare av komplett.no Den funka bra lenge. Men en dag når jeg skulle formatere så ville den ikke legge inn drivercden til lyd lan osv osv. Har lånt drivercden fra kompisen min som har nøyaktig samma pc som meg. Hvis jeg skal formatere å legge inn xp så funker det fint helt til jeg skal legge inn drivere til lan hk lyd. Da får jeg en feilmelding. husker ikke hva meldinga er men den er ikke noe å tenke på. for det står bare at programmet kræsja eller noe.. ikke noe kode eller noe som helst. Hvis jeg bytter version av xp og ny key hver gang så funker det fint å legge inn drivere. Problemet nå er at jeg finner ikke flere versioner og nye keys Noen som vet hva dette kan komme av ? Tips på hva jeg kan gjøre ? Litt lei av å finne ny xp og key hver gang jeg må/burde formatere Har prøvd lovlig og pirat.. funker like dårlig. Håper virkelig noen kan komme med noen gode forslag Peace OUT Endret 21. januar 2007 av kurtegutt Lenke til kommentar
kense Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skriv opp feilmeldingen og errorcode nestegang. Kan som oftest gi en pekepinn på hva som er galt og hva man bør gjøre. Lenke til kommentar
kurtegutt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Som jeg skrev i innlegget.. var ikke noen errorkode og feilmeldingen var bare en kort error Lenke til kommentar
kense Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Legger du inn siste drivere? Lenke til kommentar
kurtegutt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har prøvd drivercden som var med pcen til kompisen min (nøyakti samma pc) Da jeg ikke fikk med drivercd fordi det var demovare fra komplett. Jeg har også prøvd å lasta ned siste drivere som ligger på aopen sine hjemmesider og får nøyakti samma feil melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå