l0lzor Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvor finner jeg mod chip til min xbox 360 så jeg kan lagre spill og filmer inne på den? hvis det er kommet ut da.. nokon som vet? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du kunne ha virkelig prøvd å lete litt mer på forumet. Ligger mange poster om dette og spesielt i "KONSOLL" delen. Og nei, det finnes ingen direkte chip, men det går an å flashe DVD-ROM så man kan kjøre brente spill. Lenke til kommentar
l0lzor Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 når kommer en direkte chip da`? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvor finner jeg mod chip til min xbox 360 så jeg kan lagre spill og filmer inne på den? hvis det er kommet ut da.. nokon som vet? 7766532[/snapback] Sjekk denne tråden inne på spilledelen av forumet. Ser at du er ganske ny, så jeg skal ikke tyne deg for at du poster i feil kategori men i fremtiden bør du forsøke på følgende: 1. Bruk forumets søkefunksjon. Xbox360-info finnes det mildt sagt plenty av. 2. Legg innlegget ditt i riktig forumkategori. Da får ofte mindre irriterte forumbrukere på nakken, samt flere og bedre svar. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå