kaffi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er det stor forsjell på N80 og N80 IE ? eller kan jeg rett og slett bare oppgradere en N80 på egenhånd uten å miste garanit osv? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er det stor forsjell på N80 og N80 IE ? eller kan jeg rett og slett bare oppgradere en N80 på egenhånd uten å miste garanit osv? 7766506[/snapback] Det er vell en (teoretisk?) fare for at du mister garantien dersom du gjør dette selv. Men det er mulig. En annen løsning (hvor du ikke mister garantien) er å få et autorisert service verksted til å gjøre det for deg. Min erfaring er at N80 og N80ie ikke er samme telefonen hardware messig. Jeg tror de har gjort ganske mye med bl. slarken som alle klager på og andre småting på telefonen (uten at dette nødvendigvis påvirker hvilken firmware man kan kjøre på telefonen). F. eks. pratet jeg med 3 stykker som hadde fått utdelt N80 på jobb, og alle sammen klagde på at tastlåsen gikk av ved den minste bevegelse i slideren slik at man risikerte anrop fra bukselomma. Mens på N80ie som jeg kjøpte så skjer ikke det, da jeg må skyve slideren helt ut før tastelåsen går av. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det stor forsjell på N80 og N80 IE ? eller kan jeg rett og slett bare oppgradere en N80 på egenhånd uten å miste garanit osv? 7766506[/snapback] Det er vell en (teoretisk?) fare for at du mister garantien dersom du gjør dette selv. Men det er mulig. En annen løsning (hvor du ikke mister garantien) er å få et autorisert service verksted til å gjøre det for deg. Min erfaring er at N80 og N80ie ikke er samme telefonen hardware messig. Jeg tror de har gjort ganske mye med bl. slarken som alle klager på og andre småting på telefonen (uten at dette nødvendigvis påvirker hvilken firmware man kan kjøre på telefonen). F. eks. pratet jeg med 3 stykker som hadde fått utdelt N80 på jobb, og alle sammen klagde på at tastlåsen gikk av ved den minste bevegelse i slideren slik at man risikerte anrop fra bukselomma. Mens på N80ie som jeg kjøpte så skjer ikke det, da jeg må skyve slideren helt ut før tastelåsen går av. 7767185[/snapback] Hardware skal være den samme, ie er kun en software oppgradering. Når det er sagt, så er det godt mulig at man har endret litt på produksjonsmetoden underveis, men tror ikke det spesifikt gjelder ie, ville heller sagt nyere N80'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå