Mollenpriz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg hev med på å ta bilder under lørdagens konsert på Hulen. Har aldri tatt bilder på konsert før så jeg var litt usikker. Her er ett av bildene jeg ble mest fornøyd med. Så klar, ferdig, gi meg kritikk! Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Her traff du blinkskuddet! Dette kan du trygt skrive ut, sette i ramme og sende til artisten. Du får frem en god stemning i bildet, og også en slags fartsfølelse. Dette falt i smak hos meg ihvertfall! Stå på! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Greie bilder, men ikke direkte blinkskudd. Bør helt klart beskjæres i overkant. For mye tak Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Takk for respons Noe slik beskjæring du leter etter? Endret 21. januar 2007 av Mollenpriz Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Omtrent som det , ja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg ville beskjært enda mer, slikt at toppen er nært røret på høyre side. Også tatt med litt av høyresiden (publikum) om det er mulig. Kanskje noen få hender og hoder som jubler mot bandet. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå