Aldhissla Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Syntes det hørtes ut som en bra pris. Fikk du tatt naf-test? Isåfall, hva sa de? Igjen gratulerer med flott bil, sleng opp noen flere bilder hvis du gidder.... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Skal komme med mer bilder imorgen ettermiddag. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Her er noen nye bilder av bilen. Er for tiden veldig mørkt så fikk ikkje så bra bilder. Bilen er heller ikke vasket for "photoshoot'n". Er fornøyd med bilen. Er en plass det er rust, som må fikses, er ikkje store flekken.. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis det ikke skulle dukke opp noen uforutsette feil på den nå, så kan jeg bare gratulere med Billig ny bil... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Syntes det var en god pris, er noen mangler men koster ikkje mye å få det fikset, eneste som bekymrer meg litt er den rusten som er på bilen OM det skulle spre seg, som det pleier å gjøre om ingenting blir gjort. Men hvor finner en slik listepris på biler eller hva det heter ? Eller om noen kan si meg hva disse bilene pleier å gå for? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 BilNorge.no har en liste som baserer seg på hva biler selges for hos forhandlere rundt om i landet Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Ser ut som om eg har fått en god deal. Gjennomsnitt salgspris er ca 80 000kr. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Tror 80k ville vært litt vel mye, men 45k er definitivt billig for en Merce under 200 000 km. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ca. 45.000 tror jeg er ca prisen for MB C-180. Liste pris ligger vel noe høyere. Har selv en blå/svart 94 modell og er stor fornøyd. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Er ingen merce ekspert, men jeg synes ikke prisen var så ille.....c-klasse 180 er vel forsåvet ganske driftsikkere. Automatgir er alltid et svakt punkt, men av erfaring så vil jeg si at mercedes stikker seg fram i en posetiv retning. Kjenner fler som kjører rundt disse bilene og de er storfornøyde....... Men ellers er alltid naf-test en smart investering ikke bry dere om skriveleifer, det er litt sent 7766584[/snapback] Vil ikke si at denne modellen av c klasse er driftsikker. Den fikk 2 stjerner i/fra/av ncap :!: (eller hva du vil kalle det) Endret 2. mars 2007 av Bird1113 Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er ingen merce ekspert, men jeg synes ikke prisen var så ille.....c-klasse 180 er vel forsåvet ganske driftsikkere. Automatgir er alltid et svakt punkt, men av erfaring så vil jeg si at mercedes stikker seg fram i en posetiv retning. Kjenner fler som kjører rundt disse bilene og de er storfornøyde....... Men ellers er alltid naf-test en smart investering ikke bry dere om skriveleifer, det er litt sent 7766584[/snapback] Vil ikke si at denne modellen av c klasse er driftsikker. Den fikk 2 stjerner i ncap :!: 8056303[/snapback] øhhhh...... vet du hva EURO NCAP er? De tester ikke driftsikkerhet, men kollisjonssikkerhet. Det er de som blant annet utfører kræsjtester EuroNCAP EuroNCAP 2 Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Og hva har ncap med driftssikkerhet å gjøre? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Sammenlikn på finn.no eller andre markedsplasser. Husk også på at deler er svinedyrt til mercedes, muligens man får uoriginale da. Prisen er vel ikke veldig gal? men det vil tiden vise..hehe. 7766340[/snapback] Dette stemmer nok ikke helt. Selvfølgelig...hvis du drar til BOS (Bertel O. Steen) og kjøper deler, så koster disse det hvite ut av øya...men akkurat de samme delene kan du få tak i ellers til halve prisen. Den eneste forskjellen er at disse "uorginale" delene ikke har Mercedes-logo'en påtrykt. Bortsett fra det, er det akkurat den samme delen. Stort sett laget på de samme samlebåndene også. Pantera Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Og hva har ncap med driftssikkerhet å gjøre? 8056675[/snapback] Ehh de tester hvor kræsjsikker bilen er. Spør du meg har det mye med driftssikkerhet å gjøre;) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ehh de tester hvor kræsjsikker bilen er. Spør du meg har det mye med driftssikkerhet å gjøre;) 8063837[/snapback] Lenge siden jeg har hørt sånt tøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå