Gå til innhold

iPod FAQ (Vanlige problemer)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det såg veldig bra ut.

Eg liker godt iTunes, så eg held nok ein knapp på det, men på PC kan eg tenke meg å prøve det. Windows Media Player sug jo, og Winamp held ikkje heilt mål.

 

Edit: Dobbelpost i samme post.

Finnes enuofisiell versjon for mac og. Den ha jo samma funksjonaliteten og layout (nesten) som itunes. Vet om en feather (skin) som gjør t fargene blir de samme som i itunes. Brukte selv itunes før jeg og. WMP er alfor tregt i allefall.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg spør like greit her jeg. Har fått meg en ipod nano 8gb i julegave og har et spørsmål angående equalizer-muligheter.

 

Jeg har lest på diverse sider at man kan binde equalizer-innstillinger man lager selv til hver enkelt sang på itunes for så å overføre sangen til ipoden med de valgte equalizer-innstilligene. Problemet mitt er at jeg ikke får det til :p

 

Hva gjør jeg galt? Jeg har satt equalizeren på ipoden til flatt, men funker ikke.

Endret av Oook
Lenke til kommentar

Jeg fikk meg ipod touch til jul..den er helt glimrende,bortsett fra litt rot jeg har opplevd...jeg har lagt masse film og musikk innpå fra itunes...plutselig når jeg kobler den til en kveld,er all musikk og film slettet fra ipoden...noen som vet hva dette kan skyldes?hadde også en spilleliste lagret som har forsvunnet to ganger...ellers funker den greit...en annen ting som er litt rart er at etter det ble slettet står det at jeg har lagret 4 gb under annet,noe jeg ikke hadde før...hva kan det være som er lagret under annet?

Er det forresten et problem at min søsters itunes konto er pålogget mens jeg synkroniserer musikk i itunes?på forhånd takk!

Lenke til kommentar

Det kan være problemet ja.

Hvis iTunes står til å synkronisere iPod automatisk.

Du må velje manuell synkronisering (altså at du dreg over det du vil ha, og ikkje at all musikken i biblioteket hennar kjem inn på din iPod). Du kan endre dette under "Innstillinger" frå Rediger menyen hvis du er på Windows (trur eg, sitt ikkje på Windows sjølve). På Mac ligg det under iTunes menyen.

Lenke til kommentar
Det kan være problemet ja.

Hvis iTunes står til å synkronisere iPod automatisk.

Du må velje manuell synkronisering (altså at du dreg over det du vil ha, og ikkje at all musikken i biblioteket hennar kjem inn på din iPod). Du kan endre dette under "Innstillinger" frå Rediger menyen hvis du er på Windows (trur eg, sitt ikkje på Windows sjølve). På Mac ligg det under iTunes menyen.

 

Eg har på manuell synkronisering, så er ikkje det som e problemet...Det e egentlig min maskin, og så har hun lånt min pc til å synkronisere, men så har vi bare latt den stå på som pålogget så jeg kan laste ned albumbilder...

 

Men hvilke filer er det som kan kommer på "annet"? Og hvordan får jeg eventuelt slettet dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...