Fat_Board Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Har her laget en guide til hvordan man får videoer inn på din iPod. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=773464 Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Bra Har ikke tid til å lese akkurat nå, men skal lese grundig senere. Skal på skolen nå. Men kanskje vi kan slå sammen dette ettersom det er et mye spurt spørsmål? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Kan trenge litt hjelp med en guide for videoer på Mac. Jeg har seff Windows. Men send meg en PM Steffenz. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hei, jeg har problemer med iPod'en min Den funker ikke Det som skjer er at når jeg skrur på iPod'en så kommer Apple logoen opp, som vanlig. Men så kommer det opp en melding hvor det står: www.apple.com/support/ipod... Og der har jeg vært, prøvde det som sto der, men ingenting funka Det kom også opp et bilde av en iPod som var lei seg , med et utropstegn ved siden av! Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei! Har et lite problem. Jeg har en iPod her som er satt opp til å synkronisere automatisk med iTunes. Problemet mitt er da at jeg vil ha musikken inn på en ny PC, og vil ikke at musikken skal bli sletta på iPoden siden den ikke er "synkronisert" med den nye PCen. Så.. 1. Koble inn iPoden og flytte musikken fra iPod til PC. 2. Åpne iPoden og sette den til å IKKE automatisk synkronisere. 3. Legge musikken inn på nytt, slik den er på PCen og på iPoden. Hvordan skal jeg få musikken over på PCen uten å miste den? Hjelper det å holde Shift inne eller no'? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er nok bare å lese litt det da. Står masse her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540633 Kan selv anbefale CopyPod fra iPod til PC funker fett. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Har fått et problem med iPoden min: Da jeg skulle skru på iPoden min på skolen i går, merket jeg at det ikke kom lyd fra venstre ørepropp (bruker de originale som fulgte med). Da tenkte jeg med en gang at det var proppene det var noe feil med, så jeg trakk de inn og ut et par ganger og justerte litt på de, men det funka ikke. (prøvde proppene på PC en, og det funka) Så da var det iPoden.. Jeg bestilte den den. 14 desember 2006 på Apple sine sider. Har også funnet ut at når jeg presser oppe i høyre hjørne på iPod, så kommer lyden på begge proppene, ikke bare på venstre. Er det noen som vet hva det er lurt å gjøre? Hvor jeg sender den inn? Hva er "kjapt, trygt og billig"(ikke kiwi)? Jeg har nyeste iTunes versjon. Nyeste iPod versjon og nyeste Vista oppdatering innstallert. Endret 1. september 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Slettet. Endret 21. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jada funker sikkert. But don't blame me if it goes wrong! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Spenningen blir heilt feil slik at jeg tviler på at det blir bra for batteriet. Du vil nok få ladet batteriet men det kommer til å ta lengere tid enn med en ipod lader og du vil nok raskere ødelegge batteriet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Noe jeg ikke har funnet: -Hvordan korrigere artistnavn når iTunes gir artisten feil navn når du ripper en plate? -Hvordan korrigere platenavn når itunes setter feil albumnavn på en plate du ripper? -Hvordan nå lagt inn et coverbilde som iTunes ikke finner? -Hvordan få iTunes til å vise en plate samlet og ikke spredt som om det var 10 plater? Utrolig at Apple skal låse brukerne til denne bedritne softwaren. Fant ut av det. Apple gir folk utrolig mye ekstraarbeid ved å ikke åpne decivene sine. Men å kun legge til et album ser ikke iTunes ut til å ha mulighet for. Jeg finner ikke noen annen måte å overføre musikk enn å synkronisere absolutt alt i "biblioteket" på PC. Det er utrolig at et så stort selskap kan lage så dårlig software. Hmm.. er en mulig løsning på hvordan man kun skal få overført kun én CD å installere iTunes på en annen maskin og kun legge det man ønsker å overføre i biblioteket der? Vil det fungere uten at alle de andre titlene forsvinner fra iPoden? Endret 12. januar 2008 av ilpostino Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har et problem med en ipod nano. Har aldri brukt den, eller overført musikk eller lignende til den for den fungerer ikke optimalt. Når den blir koblet til pc lader den litt, avogtil, også stopper den. Den dukker heller ikke opp i itunes. Forslag til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Er det en annen måte å laste opp enn med iTunes? Og kan jeg laste opp andre filer enn bare mp3? Endret 18. november 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Du kan bruke Winamp til iPod også. Etc andre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Du kan bruke Winamp til iPod også. Etc andre. Hm, men går det ann å laste opp andre filer til iPoden? Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvordan overfører jeg musikk fra mediamonkey til ipod touch? Mvh Hsw Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Hei, Så faktisk filsystemet til iPod Touch idag (deilig spiller), men det viser seg at den bruker en annen mappestruktur enn tidligere iPoder. Det ser i alle fall sånn ut. Dessuten kan du jo ikke åpne den som diskstasjon heller, du må jo lage FTP server på den. Du kan jo alltids Google det, eventuelt prøve å koble den til i siste versjon av Winamp. Lykke til Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du må jailbreake den for å komme inn i mappe systemet. så må du legge til BSD Subsystem og openSSH. Så kan du se på denne videoen hvordan du laster ned et program og hvordan du kommer inn på iPoden http://youtube.com/watch?v=H1cTDb6qnWk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Riktig som Fat_Board sier her, skal legge ut ny informasjon i første posten om iPod touch. Litt vanskelig å komme inn på den, men slettes ikke umulig. Edit: Da er førsteposten oppdatert med den informasjonen også (var forøvrig litt av en jobbb det der, har prøvd det selv). Endret 17. desember 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvordan sletter du alt som er på Ipod Classic (80GB) på en enkel måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå