TheKims Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hvordan minske størrelsen på bildefiler. ganske enkelt åpne bildet i paint å lagre som. minsket et bilde fra 372kb til 100kb. ganske hendig lite tricks Endret 21. januar 2007 av kimstianp Lenke til kommentar
SCV Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 skifter bare format da regner jeg med til jpeg eller.no Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 skifter bare format da regner jeg med til jpeg eller.no 7766138[/snapback] sammme format bare prøv selv Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er ikke noe spesielt triks akkurat. Paint lagrer i dårligere kvalitet = tar mindre plass. Gjør det ofte på bilder jeg ikke trenger god kvalitet på.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Er ikke noe spesielt triks akkurat. Paint lagrer i dårligere kvalitet = tar mindre plass. Gjør det ofte på bilder jeg ikke trenger god kvalitet på.. 7766154[/snapback] ser ikke mye forskjell. mulig visst man zoomer helt inn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 MS Paint er så sugen at jeg like så godt kunne fjernet det fra pc'n. Har man hvilket som helst annet program trenger man det ikke noe mer. Marius I use Photoshop, because it's the best! Lenke til kommentar
nunatak Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Paint er en skam for den moderne verden ja! Det skulle aldri ha overlevd 2000-årstallsskiftet.. Død over Paint! Men så over til den konstruktive delen av innlegget: Photoshop anbefales selvfølgelig over alt annet, men dersom man ikke vil punge ut flere tusen kroner på et program (noe jeg vil påstå det er verdt), eller tilskaffe seg det på andre måter som ikke er lov, så kan man i hvertfall gå til anskaffelse av et alternativt bilderedigeringsprogram... Kan anbefale å se litt nærmere på Gimp, Paint.net eller kanskje Googles Picasa Velkommen til en ny og bedre verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå