papirvann Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 nå er det bare 2 år til jeg kan kjøpe mine første lovlige øl! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) nå er det bare 2 år til jeg kan kjøpe mine første lovlige øl! 7765981[/snapback] Heldig du er, nå kan du endelig betale voksen billett på bussen ;P Endret 21. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du kan også helt lovlig starte et aktivt seksual liv... men det er det vel ingen fare for... ^^ Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 vargaz: Du har lov å ha sex når du er under 16år også, men personer som er over 16år kan ikke ha sex med deg.(De kan, visstnok innenfor 2år aldersforskjell, såfremt begge er enige.) For øvrig er jeg av nederlandsk opprinnelse men norsk statsborger, og da dreier det seg om 16års aldersgrense på drikkevarer, av og til er det litt digg å ha nederlandsk far som fortsatt føler seg nederlandsk og følger enkelte regler(og bryter enkelte norske regler), if you know what i mean....(jeg mener ikke cannabis og slikt nei.) Øl smaker piss uansett, men for all del. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 vargaz: Du har lov å ha sex når du er under 16år også, men personer som er over 16år kan ikke ha sex med deg.(De kan, visstnok innenfor 2år aldersforskjell, såfremt begge er enige.) For øvrig er jeg av nederlandsk opprinnelse men norsk statsborger, og da dreier det seg om 16års aldersgrense på drikkevarer, av og til er det litt digg å ha nederlandsk far som fortsatt føler seg nederlandsk og følger enkelte regler(og bryter enkelte norske regler), if you know what i mean....(jeg mener ikke cannabis og slikt nei.) Øl smaker piss uansett, men for all del. 7766023[/snapback] kan jo kjøpe masse annet om 2 år også. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 nå er det bare 2 år til jeg kan kjøpe mine første lovlige øl! 7765981[/snapback] Heldig du er, nå kan du endelig betale voksen billett på bussen ;P 7765996[/snapback] Er så nedtur det! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer med "lappen på barnevogn" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå