Gå til innhold

jei endelig 16!

papirvann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vargaz: Du har lov å ha sex når du er under 16år også, men personer som er over 16år kan ikke ha sex med deg.(De kan, visstnok innenfor 2år aldersforskjell, såfremt begge er enige.)

For øvrig er jeg av nederlandsk opprinnelse men norsk statsborger, og da dreier det seg om 16års aldersgrense på drikkevarer, av og til er det litt digg å ha nederlandsk far som fortsatt føler seg nederlandsk og følger enkelte regler(og bryter enkelte norske regler), if you know what i mean....(jeg mener ikke cannabis og slikt nei.)

Øl smaker piss uansett, men for all del.

Lenke til kommentar
vargaz: Du har lov å ha sex når du er under 16år også, men personer som er over 16år kan ikke ha sex med deg.(De kan, visstnok innenfor 2år aldersforskjell, såfremt begge er enige.)

For øvrig er jeg av nederlandsk opprinnelse men norsk statsborger, og da dreier det seg om 16års aldersgrense på drikkevarer, av og til er det litt digg å ha nederlandsk far som fortsatt føler seg nederlandsk og følger enkelte regler(og bryter enkelte norske regler), if you know what i mean....(jeg mener ikke cannabis og slikt nei.)

Øl smaker piss uansett, men for all del.

7766023[/snapback]

kan jo kjøpe masse annet om 2 år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...