Korka Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skal ha ny pc til å spille wow med, bør jeg ha g5/7 mus?? Jeg ønsker å ha et tastatur som er nøyaktig det samme som er på bærbar, (liker de små og deilige tastene ) Så jeg er klar for forslag, så bare legg til inlegg.... Lenke til kommentar
kense Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kanskje du bør si mer om hva DU ønsker deg, er det bærbar eller stasjonær, hvilke oppløsning på skjerm kjører du, skal du ha med skjerm, skal du kjøre på maks grafikk, eller greier medium eller low på grafikk seg, hva er budsjettet, hva annet skal den brukes til selv om den bare er til wow, hvor mye spiller du wow(utslagsgivende for hvor mye du bør legge i det)... ..................................................??? uten å vite noe mer om deg kan jeg snakke for meg selv. Ville hatt stooor skjerm som suger meg inn i spillet min. 19", projektor?, videre god lyd, standard game pc(core duo, medium grafikk, 2gig...alt ettersom), og prøve å få den brukbart lydløs, gametastatur ett eller annet-har enda ikke sett løst laptop type tastatur. Av mus hadde jeg tatt microsoft eller razer da jeg synes de er bedre å holde i. Endret 21. januar 2007 av kense Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kan iaff begynne å anbefale MS Habu, den er MS-mus i "ergonomi" og med Razer Copperhead innmat så er den ikke værst å game med! Angående tastatur, så har jeg aldri kjøpt annet enn Logitech selv, men har prøvd veldig mange andre typer.. brodern har prøvd seg på saitek osv.. men han har nok ikke hatt noen videre suksess for å si det sånn.. men sånn kan det gå med cola i tastaturet! :O Men Logitech er å anbefale uansett synes nå jeg.. Resten av WOW-pc'en din får du finne ut selv.. siden du ikke har satt noe budsjett her! Endret 21. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 hva mener du med budsjett?? Til selve pc'en er det 4-5000 kr og til mus og tastatur 1000 kr Skjerm blir på 2000-2500kr Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 der har du budsjett der! :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 gidder du og finne no bra stuff også sende link eller? Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 tja.. nå er jeg for treig i toppen til å skjønne hvordan jeg får delt handlelista på en enkel måte, but here goes nothing! :!: Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kanskje litt over budsjettet ditt.. men jeg tok meg den friheten! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Kanskje litt over budsjettet ditt.. men jeg tok meg den friheten! 7768354[/snapback] Så det der er forslag til pc det da?? Så bra ut ja Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) det var meningen at det skulle være et forslag ja.. for drøy pris eller? synes vel egentlig du bør ha såpass men.. Endret 21. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 det var meningen at det skulle være et forslag ja.. for drøy pris eller? synes vel egentlig du bør ha såpass men.. 7768386[/snapback] Nei da, den var grei den Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) en ting jeg glemte da.. noe å putte alle delene inn i! :!: sikkert mer jeg glemte.. men men.. Endret 21. januar 2007 av Keltern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå