bennybanan Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvordan skal jeg få bildet på tven? har koblet til med en s-video som går over til scart til tven, funker ikke, må jeg aktivere at jeg har koblet til tven en plass? Har Nvidia 7600gt kor...... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 sett clone view til TV foerst og skjerm second (hvis du vil se film paa skjermen) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvor velger jeg det du snakket om? Mvh BB selv velger jeg dette ved aa trykke andre musknapp paa nvidia ikonet vesiden av klokka, Nview (eller noe i den duren) og saa til slutt clone view, der faar du 2 valg, skjerm+tv eller tv+skjerm.. det som staar foerst blir hvoedskjerm. du maa kasnkje oxo sette formatet til PAL-B jeg bruker det gamle kontrollpanelet, da jeg syns det er mye mer oversiktelig Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Finner ingen av disse jeg :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå