mrtn2k Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 taster 10.0.0.138 i nettlesern og kommer inn på rutern, der etter Advanced>NAPT>NEW her skal man sette inn inside outside ip, port og protocol. Jeg så det sted at man finner ip til data ved å ta ipconfig i CMD å jeg fikk opp 10.0.0.2 så dette brukte jeg og deretter satt jeg inn 27015 på port, så apply etter dette. Dette ga meg ikke mye resultat : ) den kom ikke inn på lista så jeg må gjøre en feil her! jeg har lest litt rundt på guider etc det er slik jeg kom frem til det jeg gjorde. btw; skal bruke dette til å sette opp cs 1.6 server Lenke til kommentar
dypvikz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ta en titt her du, skal være nokså rimelig forklart der http://www.portforward.com Lenke til kommentar
mrtn2k Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 har seg slik at min ruter ikke er på listen + at sida er litt hultetterbulter ; D Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) mrtn2k skrev: taster 10.0.0.138 i nettlesern og kommer inn på rutern, der etter Advanced>NAPT>NEW her skal man sette inn inside outside ip, port og protocol.Jeg så det sted at man finner ip til data ved å ta ipconfig i CMD å jeg fikk opp 10.0.0.2 så dette brukte jeg og deretter satt jeg inn 27015 på port, så apply etter dette. Dette ga meg ikke mye resultat : ) den kom ikke inn på lista så jeg må gjøre en feil her! jeg har lest litt rundt på guider etc det er slik jeg kom frem til det jeg gjorde. btw; skal bruke dette til å sette opp cs 1.6 server 7765756[/snapback] Har samme modem sjølv og har opna fleire portar, men det er ei stund sia, men eg skal prøve å forklare så godt eg kan. Du går som du sjølv har funne ut inn på NAPT og klikkar på New Der tar du først tcp og skriv på inside ip 10.0.0.2 Så skriv du inn den porten du vil ha på innside og outside port (må vere samme) Outside ip skal vere 0.0.0.0 Så trykker du på apply. Så trykker du på New og gjer det samme berre at no vel du udp på protocol. Når du har lagt til udp og tcp trykker du på Save all oppe til venstre. Så går du av nettlesaren og skrur av og på modemet. (Knapp foran som må holdest inne) No skal du ha fått opna portane. (Edit: skriveleif) Endret 21. januar 2007 av Stressis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå