Gå til innhold

Pris på polaroid fotopapir?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det ikke så mye av i omløp lenger, men noen få fotobutikker har det som normal lagervare. Du må regne med 150-250 kroner for en pakke med ti bilder. Sjekk om du trenger 600-film eller Image-film før du går en runde for å sjekke.

Så på sikt kan det bli billigere å kjøpe et billig digitalkamera og en liten bordskriver. Gir du totalt en 2000 kroner får du en pakke som gir bedre teknisk kvalitet, men uten "Polaroid-følelsen". En pakke med papir og blekk til slike bordskrivere koster en 3-400 kroner for en 100-pack.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Er det noen som aner hvor mye fotopapir til polaroid kamera koster nu til dags, og om hvor man får tak i det??

Polaroid-retro!

7765741[/snapback]

De fleste fotoforretninger har det nok, bare at pakkene sikkert er gjemt unna!

Hva slags Polaroidkamera har du? Er skikkelig retro-junkie selv, skjønner du :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke, men skal kjøpe etter bursdagen min, siden jeg er blakk. BVet ikke hvaslags jeg skal ha, forslag?? ;)

8163136[/snapback]

Foto Knudsen på Oslo City har Polaroid One 600 på tilbud til 399,- med en film med på kjøpet. Det er en grei deal. :)

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så lenge det varer, så lagerfører Antonio Stasi film til klassiske SX70. Kamera får du billig på nettet, og jeg så en til 170 i bruktbutikk i Haugesund denne uken. De mest vanlige modellene har manuell fokus, og gir det mest kunstneriske polaroiduttrykket, og er derfor favorittkamera til kunstfotografene. Desverre må du oppsøke spesialbutikker som Stasis for å finne film til det.

Enklest er det nok med 600-serien, som Afseth skriver, men de er jo langt fra like kuule.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...