skfosse Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 du har nok rett... angre ekstremt no.... Lenke til kommentar
02tom Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eller Dell bærbar, er veldig fornøyd. Men kunne aldrig finne på å kjøpe en stasjonær fra dem da. Ellers har du jo Netshop, Mpx, Psdata osv som alle er seriøse forhandlere av datamaskiner. Lenke til kommentar
skfosse Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 men som nevnt ka skal eg sei når eg kjem inn med ein pc etter nesten 2 måneder? går jo ikkje akkurat på garanti går eg ut i frå...? Lenke til kommentar
skfosse Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 jaja takk for all hjelp! ska inn og høra ein dag i nær framtid og henvisa til kjøpsloven Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du får gå til innkjøp av ekstern grafikk til din bærbare da..... Lenke til kommentar
skfosse Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 nei har plan om å få pengane tilbake og kjøpa meg ein ny pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå