QBab Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Noen som har ideer om hva jeg kan søke på til sommerjobb? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ettersom du blir 18 i Juni kan du jo da få en god del jobber..Selge ting osv. Bare lever søknader overalt Jeg fikk akkurat jobb i fotobutikk som passet veldig bra Så om du leverer til mange butikker kan du ha flaks.. Matbuttiker feks tror jeg det er stor sjangs for å få jobb.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hmm, det var ikke dumt. Noen som vet om IT bedrifter som bruker ta inn folk? Hadde vore gøy og jobbe med IT. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hm, bare prøv alt:p Og nevn at du ser etter jobb til venner/slekt osv. Plutselig sier tanten din (feks) et topp forslag Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Start ditt eget lille sommer "IT" Selskap, der du kan fikse pc'er og slikt, til en billig og fast pris. Eller hør med et lokalt firma, og kanskje du får noe jobb der. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har også begynt med den type ting. Sendt ut sikkert 10-12 søknader for 2 uker siden. 4 har svart nei. De andre gidder faen ikke svare engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå