hauska Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg har smakt varm melk rett fra kua.....det anbefales ikke!! Noe så kvalmt!! Synnes melk rett fra kartongen smaker papp jeg Så jeg heller den i et glass først... Endret 22. januar 2007 av moone Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Drikk stort sett av glass siden det bor andre i huset. Hadde jeg bodd alene så hadde jeg nok drukket rett fra kartongen. Til dere som bare drikker fra Qmelk kartonger, så har ogås tine skrukork på i vertfall 1 liters kartonger og mindre. Lenke til kommentar
sovietkitsch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg drikker store mengder melk hver dag, og nesten alltid fra glass. Men hvis jeg bare vil ha en liten slurk melk gidder jeg ikke ta meg et glass, da drikker jeg heller rett fra kartongen. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Til dere som bare drikker fra Qmelk kartonger, så har ogås tine skrukork på i vertfall 1 liters kartonger og mindre. 7785123[/snapback] Nå går ikke jeg land og strand rundt for å finne melk. Jeg kjøper den som er tilgjenglig og det er qmelk. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Aa ikke ha oppvaskmaskin er kjipt. Aa slose vekk et glass paa en liten slurk med melk gidder jeg ikke, saa da tar jeg heller en munnfull eller to rett fra kartongen. Hvis jeg er syk saa tar jeg hensyn og finner meg et glass istedet. Endret 26. februar 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bor alene, så drikker fra kartongen. Ellers drikker jeg selvfølgelig fra glass. Har motforestillinger mot å drikke etter andre, betyr ikke noe om jeg kjenner dem eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Melk skal drekkes fra glass! Sånn er det bare! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Melk skal drekkes fra glass! Sånn er det bare! 8038047[/snapback] Og hvorfor det? Lenke til kommentar
ownworldgirl Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Nå har jeg funnet ut at jeg drikker mere melk fra kartong enn glass, nemlig fordi jeg ikke klarer lukten av melk! Når jeg drikker av tuten på Q-melken, trenger jeg ikke lukte, men i glasset velter jo alt mot nesa. Fysjom! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Drikker melka fra glass om jeg ikke er så tørst, men fra boksen om jeg er ganske så tørst, gjerne med Nesquick i, men da vi så og si aldri har det i hus, blir det å drikke den bar. Men nå er det ganske sjelden jeg drikker melk uten at det er vodka, kahlua og isbiter i glasset fra før av Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er den eneste i familien som drikker tropisk juice, derfor drikker jeg alltid rett av kartongen ja... Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har 4 andre i familien som også drikker melk, så er nok noen som blir sure om jeg drikker rett fra pappen.. Har aldri vurdert det egentlig.. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jeg drikker ganske ofte melk rett fra kartongen, bryr meg veldig lite om det egentlig, for sjekker at den ikke har gått ut på dato før jeg drekker den så jeg slipper slimete og klumpete overaskelser^^ også er jeg den eneste i huset som drekker melk også da, så er ikke redd for at andre skal gjøre det samme:P Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Bruker glass, melk fra kartongen blir bare feil :\ iallefall rart.. er vel en vanesak.. 7765750[/snapback] eing der Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg bor alene, og melken jeg drikker av drikker BARE jeg av. Jeg drikker dermed av kartongen, da det er unødvendig å helle melk i ett glass. Sparer en del oppvask på den måten... men ellers drikker jeg fra glass, når jeg bodde hos foreldrene mine drakk jeg av glass.. gjør det KUN hjemme, for å spare oppvask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg drikker Q-melk fra kartongen og Tine fra glass. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 jeg synes melka smaker bedre fra kortongen jeg Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Drikker ikke melk rett fra kartongen pgr av: 1) Hygene 2) Melk i glass smaker bedre 3) "Litt" vanskelig å drikke fra kartongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå