Gå til innhold

Melk rett fra kartongen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikk stort sett av glass siden det bor andre i huset. Hadde jeg bodd alene så hadde jeg nok drukket rett fra kartongen.

Til dere som bare drikker fra Qmelk kartonger, så har ogås tine skrukork på i vertfall 1 liters kartonger og mindre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Til dere som bare drikker fra Qmelk kartonger, så har ogås tine skrukork på i vertfall 1 liters kartonger og mindre.

7785123[/snapback]

Nå går ikke jeg land og strand rundt for å finne melk. Jeg kjøper den som er tilgjenglig og det er qmelk.

Lenke til kommentar

Aa ikke ha oppvaskmaskin er kjipt. Aa slose vekk et glass paa en liten slurk med melk gidder jeg ikke, saa da tar jeg heller en munnfull eller to rett fra kartongen. Hvis jeg er syk saa tar jeg hensyn og finner meg et glass istedet. :)

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Drikker melka fra glass om jeg ikke er så tørst, men fra boksen om jeg er ganske så tørst, gjerne med Nesquick i, men da vi så og si aldri har det i hus, blir det å drikke den bar.

Men nå er det ganske sjelden jeg drikker melk uten at det er vodka, kahlua og isbiter i glasset fra før av :p

Lenke til kommentar

jeg drikker ganske ofte melk rett fra kartongen, bryr meg veldig lite om det egentlig, for sjekker at den ikke har gått ut på dato før jeg drekker den så jeg slipper slimete og klumpete overaskelser^^ også er jeg den eneste i huset som drekker melk også da, så er ikke redd for at andre skal gjøre det samme:P

Lenke til kommentar

jeg bor alene, og melken jeg drikker av drikker BARE jeg av.

Jeg drikker dermed av kartongen, da det er unødvendig å helle melk i ett glass.

Sparer en del oppvask på den måten...

men ellers drikker jeg fra glass, når jeg bodde hos foreldrene mine drakk jeg av glass..

gjør det KUN hjemme, for å spare oppvask

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...