m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Siden mitt andre koss sb 45 headsett gikk i stykker nå. så må jeg ha et nytt headsett. det første gikk ledningen til h*****. og det andre knakk bøylen på (skjedde nettopp) så jeg må ha et nytt med bedre mic enn det sb 45 hadde. mange klaget på at de nesten ikke hørte meg. kjøpte i tilleg nytt lydkort til 500 kr for at det skulle bli bedre. men det ble det ikke. noen forslag til et nytt og bra headsett? - med god lydkvalitet, og bra mic på det. - det må ikke koste over 600,- kr. er DETTE headsettet bra? en kompis av meg vet jeg har det. Lenke til kommentar
dypvikz Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Anbefaler steelsound 5H usb på det største! Har det selv og spiller aktivt hver dag og bruker micen ofte! Et helt unikt headsett, har ikke hadt noen problemer. Vil tro dette er et bra kjøp for deg . Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kjøpte nettop Steelsound 5H v2 (ikke med USB). Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kjøpte selv Steel Sound 5H v2 for et par uker siden. Er utrolig fornøyd med kjøpet. Det er Komfortabelt, har en god mic og generelt veldig god lyd. Du finner forøvrig en test her.(ikke v2) Endret 22. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå