asad Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på. Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på. 7765516[/snapback] windowsknapp + d får en tilbake til skrivebordet i xp. Virker nok i vista også. Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Når jeg klikker på show desktop, forsvinner sidebaren fra desktopen. Jeg lastet ned en "patch" , men den gjorde at jeg må klikke 2 ganger på den for å komme med til desktopen. Vet ikke hva som er verst av de to der. Hvordan får jeg igjen den gamle knappen?Jeg slettet den jo såklart^^ HUsker det var en eller annen måte å få den igjen på. 7765516[/snapback] windowsknapp + d får en tilbake til skrivebordet i xp. Virker nok i vista også. 7765666[/snapback] Ja, men saken er at jeg trenger selve knappen, som jeg kan trykke på. Noen andre tips? edit: Jeg lagde en ny knapp i notepad. Men nå forsvinner sidebaren igjen :S Endret 21. januar 2007 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå