Gå til innhold

Norsk/skandinavisk vanguard guild?

Anbefalte innlegg

Tror Gelenia er servern med flest norske så langt, men hvorfor følge gjengen? når du kan gjøre det litt spesiell å begynne på Infineum, om du greier deg uten team ffa pvp da.

7876115[/snapback]

Jeg spiller på Gelenia serveren. Merker at det er en del skandinaver der. Hadde vært artig å joine en nordisk guild der.. Har lagt merke til at det allerede finnes en som begynner å vokse; "Istid". Noen som har planer om å starte noe? Send en tell til meg da : Fredda :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk vi ikke 30dagers gratis spilling ved å kjøpe den nedlastbare versjonen av Vanguard ? Har vel spilt ca en uke så langt.

Jeg må nå sette opp en subscription ?!

7884088[/snapback]

Stemmer, egentlig skulle dette skje på fredagen i forrige uken, men en feil oppsto, men den er nå fikset.

Lenke til kommentar
Fikk vi ikke 30dagers gratis spilling ved å kjøpe den nedlastbare versjonen av Vanguard ? Har vel spilt ca en uke så langt.

Jeg må nå sette opp en subscription ?!

7884088[/snapback]

Stemmer, egentlig skulle dette skje på fredagen i forrige uken, men en feil oppsto, men den er nå fikset.

7884344[/snapback]

Hva skulle skje på fredagen? Hva ble fikset? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Så vi må betale? Ingen gratis måned for oss? :\

7887604[/snapback]

Blir gratis mnd. De trekker deg ingenting etter du har startet subscriptionen. De ønsker bare at du skal fylle inn slik at de kan trekke deg automatisk neste mnd dersom du ikke sier opp

Lenke til kommentar

7887604[/snapback]

Blir gratis mnd. De trekker deg ingenting etter du har startet subscriptionen. De ønsker bare at du skal fylle inn slik at de kan trekke deg automatisk neste mnd dersom du ikke sier opp

7891132[/snapback]

Var egentlig det jeg trodde men ble litt usikker så har ikke spilt på et par dager nå, men da er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar

7887604[/snapback]

7891132[/snapback]

Var egentlig det jeg trodde men ble litt usikker så har ikke spilt på et par dager nå, men da er det bare å kjøre på!

7892469[/snapback]

Kom deg tilbake ingame :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...