Gå til innhold

Norsk/skandinavisk vanguard guild?

Anbefalte innlegg

For de av dere som vil være med i clanen, vennligst registrer dere på Zlade sitt forum slik at jeg kan få en oversikt.

Jeg kommer som sagt til å starte på Kojan som Wood Elf og dermed er det satt hvilke raser dere kan velge hvis dere vil være med i guildet:

Order of Alurad Faction

Wood Elf

Raki

Dwarf

Halfling

High Elf

Half Elf

Qaliathari

Mordebi

Gnome

Kojani

Thestran Human

Serveren blir Frengrot EU PvP

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på om man må være i samme rase baserte faction for å delta i samme guild. Man kan endre sin faction med quests, slik at factions som har deg som KoS kan bli nøytrale.

Jeg kommer nok til å vente med å velge guild til jeg ser hvordan de utvikler seg. Foretrekker å la ting modnes og utvikle seg i stedet for å prøve å sette opp hele løpet på forhånd.

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på om man må være i samme rase baserte faction for å delta i samme guild.  Man kan endre sin faction med quests, slik at factions som har deg som KoS kan bli nøytrale.

Jeg kommer nok til å vente med å velge guild til jeg ser hvordan de utvikler seg.  Foretrekker å la ting modnes og utvikle seg i stedet for å prøve å sette opp hele løpet på forhånd.

7794174[/snapback]

PvP Ruleset

Det er satt opp faction baserte team for PvP og EU serveren blir faction basert. (hvertfall som det er kjent pr nå)

Det du beskriver over er PvE factions, som dekker mye større faction grupper enn PC factions.

Å være medlem i et guild fra start er for å kunne samarbeide og lære seg spillet å kjenne. Du er ikke bundet til å være med i et guild under hele spilletiden din. Jeg personlig har byttet guild flere ganger i både Lineage 2 og SWG av forskjellige grunner. De fleste gangene fordi guildet ikke passet for meg, men det vet man jo ikke 100% sikkert før man har prøvd.

Fordelen med å være med tidlig er jo at det går an å "forme" guildet slik at det passer for alle.

Men, man vet aldri. Kanskje du ender opp hos oss allikevel. ;)

Lenke til kommentar

Du har rett. Jeg tenkte på FFA ruleset.

Vel, jeg vil gjerne finne et europeisk guild, ikke nødvendigvis et rent norsk eller nordisk - og gjerne et hvor snittalder er over 20 - er så drita lei fjortiser som ikke tenker på andre enn seg sjøl og ikke har peiling på hva ordet samarbeid betyr.

Lenke til kommentar
Du har rett.  Jeg tenkte på FFA ruleset.

Vel, jeg vil gjerne finne et europeisk guild, ikke nødvendigvis et rent norsk eller nordisk - og gjerne et hvor snittalder er over 20 - er så drita lei fjortiser som ikke tenker på andre enn seg sjøl og ikke har peiling på hva ordet samarbeid betyr.

7796930[/snapback]

Håper du er klar over at alle under 20 ikke akkurat behøver å være slik.

Lenke til kommentar
Updates på guildfronten? Jeg er over 20 og klar for en norsk guild :)

7800208[/snapback]

Heisann, tenkte jeg også skulle begynne å spille VG så kunne tenkt meg en guild.er 24 år.

7800505[/snapback]

Vanguard Guild

Registrer dere her hvis dere skal spille på EU PvP og vil være med i guildet.

Jeg har bestilt collectors edition og venter på den før jeg starter guildet, men det tar nok så lang tid å skaffe penger til å starte guildet også...

Håper alle kan være med og farme litt silver for å starte. (Vi trenger vel 50s hvis det ikke har endra seg til release)

Lenke til kommentar

Vanguard Guild

Registrer dere her hvis dere skal spille på EU PvP og vil være med i guildet.

Jeg har bestilt collectors edition og venter på den før jeg starter guildet, men det tar nok så lang tid å skaffe penger til å starte guildet også...

Håper alle kan være med og farme litt silver for å starte. (Vi trenger vel 50s hvis det ikke har endra seg til release)

7800730[/snapback]

Heisann Jepp blir så klart med å hjelper til å grinde litt money for guilden :D

Lenke til kommentar

Har laget en eller to characters på Frengrot, men vett søren ikke hvem, for har laget 8characters for å holde opptatt navn, men det står jo ikke hvilken server noen er på, bare at alle serverne er nede :\ Så må ta litt research å finne ut hvilken character som er hvor før jeg registrerer en character på forumet :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...