Zlade Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 For de av dere som vil være med i clanen, vennligst registrer dere på Zlade sitt forum slik at jeg kan få en oversikt. Jeg kommer som sagt til å starte på Kojan som Wood Elf og dermed er det satt hvilke raser dere kan velge hvis dere vil være med i guildet: Order of Alurad Faction Wood Elf Raki Dwarf Halfling High Elf Half Elf Qaliathari Mordebi Gnome Kojani Thestran Human Serveren blir Frengrot EU PvP Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er ikke helt sikker på om man må være i samme rase baserte faction for å delta i samme guild. Man kan endre sin faction med quests, slik at factions som har deg som KoS kan bli nøytrale. Jeg kommer nok til å vente med å velge guild til jeg ser hvordan de utvikler seg. Foretrekker å la ting modnes og utvikle seg i stedet for å prøve å sette opp hele løpet på forhånd. Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er ikke helt sikker på om man må være i samme rase baserte faction for å delta i samme guild. Man kan endre sin faction med quests, slik at factions som har deg som KoS kan bli nøytrale. Jeg kommer nok til å vente med å velge guild til jeg ser hvordan de utvikler seg. Foretrekker å la ting modnes og utvikle seg i stedet for å prøve å sette opp hele løpet på forhånd. 7794174[/snapback] PvP Ruleset Det er satt opp faction baserte team for PvP og EU serveren blir faction basert. (hvertfall som det er kjent pr nå) Det du beskriver over er PvE factions, som dekker mye større faction grupper enn PC factions. Å være medlem i et guild fra start er for å kunne samarbeide og lære seg spillet å kjenne. Du er ikke bundet til å være med i et guild under hele spilletiden din. Jeg personlig har byttet guild flere ganger i både Lineage 2 og SWG av forskjellige grunner. De fleste gangene fordi guildet ikke passet for meg, men det vet man jo ikke 100% sikkert før man har prøvd. Fordelen med å være med tidlig er jo at det går an å "forme" guildet slik at det passer for alle. Men, man vet aldri. Kanskje du ender opp hos oss allikevel. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Du har rett. Jeg tenkte på FFA ruleset. Vel, jeg vil gjerne finne et europeisk guild, ikke nødvendigvis et rent norsk eller nordisk - og gjerne et hvor snittalder er over 20 - er så drita lei fjortiser som ikke tenker på andre enn seg sjøl og ikke har peiling på hva ordet samarbeid betyr. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Du har rett. Jeg tenkte på FFA ruleset. Vel, jeg vil gjerne finne et europeisk guild, ikke nødvendigvis et rent norsk eller nordisk - og gjerne et hvor snittalder er over 20 - er så drita lei fjortiser som ikke tenker på andre enn seg sjøl og ikke har peiling på hva ordet samarbeid betyr. 7796930[/snapback] Håper du er klar over at alle under 20 ikke akkurat behøver å være slik. Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jo, det har du nok rett i - og man finner ego-trippere i aldersklassen over 20 og Så la meg moderere det til "...lei av ego-trippere som mentalt er i fjortis stadiet ...". Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Updates på guildfronten? Jeg er over 20 og klar for en norsk guild Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Heisann, tenkte jeg også skulle begynne å spille VG så kunne tenkt meg en guild.er 24 år. Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Updates på guildfronten? Jeg er over 20 og klar for en norsk guild 7800208[/snapback] Heisann, tenkte jeg også skulle begynne å spille VG så kunne tenkt meg en guild.er 24 år. 7800505[/snapback] Vanguard Guild Registrer dere her hvis dere skal spille på EU PvP og vil være med i guildet. Jeg har bestilt collectors edition og venter på den før jeg starter guildet, men det tar nok så lang tid å skaffe penger til å starte guildet også... Håper alle kan være med og farme litt silver for å starte. (Vi trenger vel 50s hvis det ikke har endra seg til release) Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vanguard Guild Registrer dere her hvis dere skal spille på EU PvP og vil være med i guildet. Jeg har bestilt collectors edition og venter på den før jeg starter guildet, men det tar nok så lang tid å skaffe penger til å starte guildet også... Håper alle kan være med og farme litt silver for å starte. (Vi trenger vel 50s hvis det ikke har endra seg til release) 7800730[/snapback] Heisann Jepp blir så klart med å hjelper til å grinde litt money for guilden Lenke til kommentar
Mondain Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hmm.. var lite aktivitet på det forumet gitt.. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Servers kommer opp idag ? kl 19:00 Eller? Takker for svar Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hmm.. var lite aktivitet på det forumet gitt.. 7802316[/snapback] Det kommer vel etterhvert som vi begynner og spille og får laget guildet. Forumet er ikke veldig gammelt heller da Servers kommer opp idag ? kl 19:00 Eller? Takker for svar 7803569[/snapback] Hvis alt går som det skal så. Følg med her hvis du har pre ordra. Lenke til kommentar
RichardE Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hmm.. var lite aktivitet på det forumet gitt.. 7802316[/snapback] Det kommer vel etterhvert som vi begynner og spille og får laget guildet. Forumet er ikke veldig gammelt heller da Servers kommer opp idag ? kl 19:00 Eller? Takker for svar 7803569[/snapback] Hvis alt går som det skal så. Følg med her hvis du har pre ordra. 7803599[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Zlade Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hei alle sammen. For de som har tenkt til å være med i Guildet og har registrert seg på guildforumet allerede: Følg denne linken For de av dere som vil joine guilden men ikke har registrert dere:Gå hit Guildet vil være på Frengrot EU PvP serveren. Ses ingame! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har laget en eller to characters på Frengrot, men vett søren ikke hvem, for har laget 8characters for å holde opptatt navn, men det står jo ikke hvilken server noen er på, bare at alle serverne er nede :\ Så må ta litt research å finne ut hvilken character som er hvor før jeg registrerer en character på forumet Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva var vitsen med å stenge vanguard tråden? Bedre med en stor samletråd, enn mange små om kanskje samme spm. Akk ja :\ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Sjekk ut Supremacy - Vanguard Guild Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hey, har bestilt Vanguard nå og lurer litt på hvilken server jeg skal velge...er det Frengrot som er mest populært for norske folk? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Tror Gelenia er servern med flest norske så langt, men hvorfor følge gjengen? når du kan gjøre det litt spesiell å begynne på Infineum, om du greier deg uten team ffa pvp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå