Pedersen2005 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) *trommer med fingrene på bordet* Lenge til guiden er ferdig? Endret 22. januar 2007 av Pedersen2005 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Den ligger på første side i tråden Hmm.. Posten der jeg skrev at jeg la den på første side er borte.. Endret 22. januar 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Magoosh Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hmmm. Ja Ser virkelig morro ut det der Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det du burde gjøre, og som jeg ville gjort, er å la begge char'ene stå på nøyaktig samme plass, og deretter klone alle key innputs til begge kopiene. Det burde da funke å kjøre den ene skjermen i fullscreen og benytte seg av helt vanlig spillestil, bare at det er en kopi i bakgrunnen med en egen char som er en nøyaktig klon av den første. Det ville i teorien funke sant? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Det du burde gjøre, og som jeg ville gjort, er å la begge char'ene stå på nøyaktig samme plass, og deretter klone alle key innputs til begge kopiene. Det burde da funke å kjøre den ene skjermen i fullscreen og benytte seg av helt vanlig spillestil, bare at det er en kopi i bakgrunnen med en egen char som er en nøyaktig klon av den første. Det ville i teorien funke sant? 7780315[/snapback] Det funker, men det vil sansynligvis medføre permban. Slik jeg spiller atm må jeg fortsatt trykke en egen macro for at mage2 skal ta mage1 sitt target. Er ikke lov å scripte identisk movement for begge to heller etter hva jeg har lest. Men så absolutt, det vil fungere å gjøre dem identiske, men imo forsvinner en del av moroa da. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Grinding med 2 mager er iallefall uhyre effektivt. For ikke så veldig lenge siden så jeg en kineser som dreiv på slik, og han hadde også 2 mager. Farma de fleste instancene aleine med 2 level 60 mager, kjekt for han som samla penger så klart. Taktikken var forsåvidt enkel. Mage 1 samler en skokk med mobs ved effektiv blinking, og ta en del arcane explosions for å "myke dem opp litt". Før han dør, og mens mobene er godt samla, tar han en iceblock. Dumme som mobene er står de og denger løs på iceblocken. Mage nummer 2 tar deretter og fyrer opp en kraftig blizzard helt til han får aggro. Mage 1 tar deretter å kansellerer iceblocken og kjører på med en frostnova slik at mage 2 som chain-channeler blizzard får ytterligere tid til å dra ned livene deres. Dette ble selvsagt gjort på elite ~60 mobs (før BC kom), og det fungerte tilnærma risikofritt og var visstnok svært innbringende for kineseren. Jeg skal ikke påstå at kineserne ikke kan det med effektiv power-grinding.. Imponert! Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 /who baron på ravencrest var det 27 mager der inne engang, alle med kekenavn ^^ Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Hehe var inne der med dem en gang faktisk =o de puller hele første rommet og AOE'er det på den måten som Kombat-Kaare beskrev. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 http://www.wowinsider.com/2006/12/15/inter...-with-ten-arms/ Lær fra mesteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå