Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde ikke tatt sjansen på steffenz løsning, ihvertfall. Ta heller kontakt med ESET, og få dem til å dobbletsjekke. Hvordan kan du forresten være så sikker på at den virkelig er virusfri?

7765464[/snapback]

Fordi jeg har prøvd det på to forskjellige PCer, hvor den ene ikke er oppdatert. Går det kanskje an å legge oppdateringer på en minnebrikke? Har bare mobilt nett på den PCen som ikke er oppdatert, så jeg prøver å koble meg opp minst mulig pågrunn av prisen

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke tatt sjansen på steffenz løsning, ihvertfall. Ta heller kontakt med ESET, og få dem til å dobbletsjekke. Hvordan kan du forresten være så sikker på at den virkelig er virusfri?

7765464[/snapback]

Kontakte Eset-hvordan? De svarer ikke på eposter! Jeg har hatt problemer med å oppdatere NOD32 fordi passordet ikke aksepteres. Har derfor lasta ned flere ganger, lagt inn passord på ny, og med samme negative resultat. Og Eset - de svarer dessverre ikke på eposter der jeg beskriver problemet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Kontakte Eset-hvordan? De svarer ikke på eposter! Jeg har hatt problemer med å oppdatere NOD32 fordi passordet ikke aksepteres. Har derfor lasta ned flere ganger, lagt inn passord på ny, og med samme negative resultat. Og Eset - de svarer dessverre ikke på eposter der jeg beskriver problemet.

Kanskje de har mye å gjøre? Lenge siden du sendte mail?

Sendte du på denne måten: http://www.eset.com/support/contact.php

EDIT: Telefon nummer: +1 619.319.3000 - Hvis du skjønner noe av det da.

Eller: www.nod32norway.com

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Kanskje de har mye å gjøre? Lenge siden du sendte mail?

Sendte du på denne måten: http://www.eset.com/support/contact.php

EDIT: Telefon nummer: +1 619.319.3000 - Hvis du skjønner noe av det da.

Eller: www.nod32norway.com

7768838[/snapback]

Vel, jeg sendte en epost til eurosecure, fordi jeg lasta ned programmet fra denne sida, kjøpte her. Og der var ikke et slikt skjema på deres hjemmeside. Her er eposten min, burde være forståelig, et slags skoleengelsk..Epost sendt de 3 ganger hittil i jan.

I ask you once more - Please help me with NOD32.

I can't update. The answer when I try is: "wrong password". I use the password I chose when installing.

I have downloaded once more, with the same result. That means I can't use this program, and I just threw my money away, bying your program..

Jeg bør kanskje kontakte eset direkte i stedet?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Du burde ta kontakt på det skjemaet jeg linket til. Det er de som styrer alt. Nod32Norway, tar vel bare inn Eset sitt produkt og selger det i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...