kengdal Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 jeg har tenkt å investere i LCD skjærm, jeg har tittet på to stykker. Viewsonic TFT 15¨ VG500 TCO99 MM Color Og Hansol 15" LCD H530 TCO-99 "Silver" Skjerm hvem skal jeg velge? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har hansol H530 og denne funker drit bra!!! NESTEn like bnra som crt!!! anbefalles sterkt av meg og tydligvis HW.no Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Mener ganske så bestemt at ViewSonic generelt er et bedre merke enn Hansol. Men har ingen førstehånds-erfaring med disse skjermene, så du får vel ta det mer som et side-innspill.. Slik jeg forstår det er Hansol et litt mer billig-merke. Eller blander jeg det med et annet merke..? Er ikke Hansol tidligere LG? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 vel, hansol er vel billig, men ville ikke kallt det billig merke, tror du kanskje tenker på adi? Hansol er hansol ikke LG... LG er LG :razz: når jeg spille de fleste spill, så er det stort sett ingen... hva skal jeg kalle det? dra merker... som de fleste tft skjermer har. Men har "dra merker" i scrolling av vindu, noe som er overlevbart med tanke på at du ikke ser hva som står uanz når du scroller uanz med CRT eller TFT sjekk testen som HW.no har gjort, personlig: Denne skjermen ruler hardt! Lenke til kommentar
gothavbanen Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: så er det stort sett ingen... hva skal jeg kalle det? dra merker... ghosting.. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tv2 hjelper deg hadde en test på LCD skjermer for litt siden, sjekk hva de kom fram til da vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå