Gå til innhold

Crysis til pc

Anbefalte innlegg

Må si at etter en del av de nyere spillene så (Gears of War fks.) er ike crysis så imponerende lenger. Fortsatt fint men ikke samme måpefaktoren lenger.

7817361[/snapback]

Ikke det?

- Alt kan ødelegges

- Nanodrakten gir deg mange forskjellige egenskaper

- Mange våpenmodder

- utfør oppdraget akkurat slik du vil

Nå er et sikkert grafikken du siker mest til, men når du faktisk ser litt bort i fra det, så ser du potensialet til Crysis. Dette gjelder såklart FPS-sjangeren. Det hele virker som en interaktiv film, jeg gleder meg. Spesielt når jeg har oppgradert PC-en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes fortsatt måpefaktoren er ganske høy jeg, kan sitte og se filmene gang på gang uten og gå lei, spillet er rett og slett det råeste jeg har sett hittil, ingen andre FPS'er kan måle seg. tenk dere og gå rundt i skogen der med svææær gunner :love: gjett om den skal renses :green:

Lenke til kommentar
Må si at etter en del av de nyere spillene så (Gears of War fks.) er ike crysis så imponerende lenger. Fortsatt fint men ikke samme måpefaktoren lenger.

7817361[/snapback]

Ikke det?

- Alt kan ødelegges

- Nanodrakten gir deg mange forskjellige egenskaper

- Mange våpenmodder

- utfør oppdraget akkurat slik du vil

Nå er et sikkert grafikken du siker mest til, men når du faktisk ser litt bort i fra det, så ser du potensialet til Crysis. Dette gjelder såklart FPS-sjangeren. Det hele virker som en interaktiv film, jeg gleder meg. Spesielt når jeg har oppgradert PC-en.

7822201[/snapback]

Nanondrakten gir mange muligheter, men dette er da sett mange ganger før, senest i Far Cry: instincts.

Mange våpenmodder er da heller ikke så spesielt, er det? Eneste forskjellen er vel at man kan gjøre det ingame.

Utfør oppdraget akkurat slik du vil høres også kjent ut... men FarCry er vel spillet som fikser dette best av FPS hittil, så kanskje Crysis kommer til å gjøre det veldig bra da det er samme utviklere.

Selv gleder jeg meg mye mer til HALO3, men ser absolutt potensiale i Crysis... selv om jeg ikke henger helt med på hypen

Edit: Fysikken er derimot meget heftig som sagt :dribble:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Crysis ser rett og slett helt sykt ut. både i fysikk og grafikk :thumbup::thumbup:

har sett så og si alle videoen jeg finner på nettet nå og går aldri lei av de :love:

håper bare at historien i spillet er lang og bra :) bestiller ny pc snart "nesten" bare for å spille crysis når det kommer ut.

forresten noen som veit når det kommer?

Lenke til kommentar
Crysis ser rett og slett helt sykt ut. både i fysikk og grafikk  :thumbup:  :thumbup:

har sett så og si alle videoen jeg finner på nettet nå og går aldri lei av de  :love:

håper bare at historien i spillet er lang og bra  :)  bestiller ny pc snart "nesten" bare for å spille crysis når det kommer ut.

forresten noen som veit når det kommer?

7824328[/snapback]

Er ikke bekreftet ennå.. annet en at de "håper" og gi det ut i 2007..

Gleder meg til og skyte ned trær :D

Håper bare de lager en ordentilg multiplayer.. ble veldig skuffet da de kutta ut assault delen. Håper bare de klarer og lage noe ennå bedre. Og at nettkoden blir god denne gangen.. ikke så crappy som i fc.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

det som imponerer mest er jo fysikken og grafikken som alle andre sier.... men det som er mest genialt er at nå trenger vi ikke flyge gjennom skogen uten og være borti noe.... det er det slutt på, da blader rører på seg da du kommer borti dem, da begynner vi og komme ganske langt når det gjelder spill teknologi..

fienden ser hvor du har gått, og da blir det mye være og gjømme seg..

det er bra at pc versonen kommer først... for da blir det et pc spill som blir gjort om til et konsoll spill og ikke omvendt, og det er mye bedre..

Lenke til kommentar

til de om har sett crys benchmarken...

A Chinese site recently posted a supposed performance benchmark of Crysis running on a beefy system with 2 8800GTX graphics cards. This report is completely fake for more reasons than one. The main reason being that they used a physX card and indicated that the physX card was enabled in game which is an instant give away that this is fake as Crysis doesn't use Ageia physics.

Don't be fooled by all the different postings around the net, they all track back to the false Chinese article. I just wanted to clear this up after seeing 8 separate articles on many popular sites.

lånt ifra crysis-online.com

Endret av hansol123
Lenke til kommentar
Det er vel uansett snakk om at multiplayer betaen kan kome no snart, så då får vi sjansen til å prøve spelet.

7884227[/snapback]

Javell ja det viste jeg ikke, den skal jeg være med på. Blir det noe åpent for alle greier?

Lenke til kommentar

Sånn som eg har forstått det skal det vere ein "public beta", altså opent for alle. Men det kan hende dei kjører ein lukka beta ei lita periode først for så å opne den for alle. Vi skal vistnok få vite meir om dette snart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...