Gå til innhold

Crysis til pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe Crysis blir bedre enn FarCry i allefall. Selv om FarCry faktisk er meget underholdende både i SP og MP den dag i dag. :)

Når det gjelder Crysis til konsoll tror jeg ikke det er usannsynlig... de er kraftige nok i haugevis. Bare tenk, hvor mange har egentlig DX10 skjermkort i forhold til de som IKKE har det? Det er kun de nyeste DX10 skjermkortene som faktisk slår 360 sin GPU, samtidig som Xbox 360 har en DX som stiller seg mellom DX 9 og 10. Med andre ord vil 360 kjøre Crysis bedre enn de fleste PCer, untatt de aller nyeste. Men det er uansett såpass få som har absolutt nyest utstyr, og dermed må de jo uansett tilpasse spillet for disse. Så hvordan PS3/360 ikke skal klare Crysis må jeg bare lure på...

Lenke til kommentar
Får håpe Crysis blir bedre enn FarCry i allefall. Selv om FarCry faktisk er meget underholdende både i SP og MP den dag i dag.  :)

Når det gjelder Crysis til konsoll tror jeg ikke det er usannsynlig... de er kraftige nok i haugevis. Bare tenk, hvor mange har egentlig DX10 skjermkort i forhold til de som IKKE har det? Det er kun de nyeste DX10 skjermkortene som faktisk slår 360 sin GPU, samtidig som Xbox 360 har en DX som stiller seg mellom DX 9 og 10. Med andre ord vil 360 kjøre Crysis bedre enn de fleste PCer, untatt de aller nyeste. Men det er uansett såpass få som har absolutt nyest utstyr, og dermed må de jo uansett tilpasse spillet for disse. Så hvordan PS3/360 ikke skal klare Crysis må jeg bare lure på...

7768782[/snapback]

Det er sant. Tror de skal klare å kjøre Crysis på en middles pc, men da må du nøye deg med Middels grafikk, og ikke hva det virkelig kan yte. Men de som virkelig har penger og kan kjøre spillet på det høyste, vi få en bedre grafikkopplevelse enn på en 360.

Gleder meg sjukt til dette spillet. Skal oppgradere pcen når det kommer!

Lenke til kommentar
Får håpe Crysis blir bedre enn FarCry i allefall. Selv om FarCry faktisk er meget underholdende både i SP og MP den dag i dag.  :)

7768782[/snapback]

:w00t: 360 har 512mb ram...

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Sant det Hyped. Men jeg er desverre en av de som ikke har 4000KR til disposisjon for skjermkortet alene... for ikke å snakke om alt det andre jeg måtte oppgradere for å kjøre det. Men klart, har man pengene, er PC den beste opplevelsen grafisk sett :)

Zonked223: Vel, det finnes mange PCer som også har 512MB RAM. Forskjellen er at 360 sin RAM er UTROOLIG mye raskere, og kan både fylles og tømmes i en helt annen fart. Og i tillegg til det trenger det ikke å snedes info gjennom X antall brikkesett, men rett til GPU og CPU. (Altså, dette kan være ukorrekt, men det er i allefall noe i den duren der...

Poenget er i allefall at 360 sine 512MB RAM, er noe HELT annen enn å ha 512MB med DDR2 RAM på 800Mhz ;)

Lenke til kommentar
Sant det Hyped. Men jeg er desverre en av de som ikke har 4000KR til disposisjon for skjermkortet alene... for ikke å snakke om alt det andre jeg måtte oppgradere for å kjøre det. Men klart, har man pengene, er PC den beste opplevelsen grafisk sett  :)

Zonked223: Vel, det finnes mange PCer som også har 512MB RAM. Forskjellen er at 360 sin RAM er UTROOLIG mye raskere, og kan både fylles og tømmes i en helt annen fart. Og i tillegg til det trenger det ikke å snedes info gjennom X antall brikkesett, men rett til GPU og CPU. (Altså, dette kan være ukorrekt, men det er i allefall noe i den duren der... 

Poenget er i allefall at 360 sine 512MB RAM, er noe HELT annen enn å ha 512MB med DDR2 RAM på 800Mhz  ;)

7769424[/snapback]

vet, ingen pc med 512mb ram kan få så god grafikk som 360. :hrm:

Lenke til kommentar

Har kommet en ny video.

http://www5.incrysis.com/~mattd/incrysis_d...crysis_720p.zip

Ser sykt bra ut :) , de sier også at det ikke har noen planer om og lansere spille på konsoll for øyeblikket.. men fokuserer 100% på pc versionen. De sier også at det håper og få gitt ut spillet i 2007, men det er ikke sikkert. Og de vil ikke at dette skal være en dx10 "techdemo" men det beste fps spillet noensinne...

kilde incrysis

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

crysis kommer til 360.. men siden x360 ikke er langt nær så kraftig som en helt ny gaming pc så må grafikk moddes ned..

på pc utnytter spillet dx10, men på 360 må de bare bruke dx9.0c siden grafikk kortet til maskinen ikke har dx10...

dette er bekreftet... sett det flere steder... så veit dekk det..

Lenke til kommentar

Jeg synes "coveret" var stilig. Når de kan bruke ingame bilder som cover begynner det å bli bra. Ikke at de kommer til å gjøre det da, men de kan. :)

Hva er grunnen til at de ikke skal gi spillet ut på konsoll? Burde vel være store penger i det...

Lenke til kommentar

Sant det harezeleid. Men Crysis har likevel veldig imponerende fysikk. Virker ikke som om det kommer noe som kan matche det på dette området på en stund.

Men en konsollversjon hadde ikke vært å forakte... like greit med to forskjellige versjoner egentlig, da konsollversjonen og PC versjonene da kan yte maks på hver platform. Da inngår 360 og bli hemmet av gammel PC hardware (stort sett alt under 8800 serien til nVidia, selv om det ikke er direkte gammelt), og PC nyeste nye PC hardware slipper å bli hemmet av 360. Og samtidig være tilpasset det de er ment for. F. eks mus/tast eller kontroller.

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...