Trancton Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Trenger desperat hjelp her! Jeg vil se film fra PC'en, på TV'en med mitt Radeon 9700 Pro kort. Dessverre har jeg ødelagt adapteren som fulgte med (s-video/composite) og får bare svart/hvit bilde på TV'en. Tidligere fungerte alt helt fint, farger på TV'en etc. Men etter pluggen ble ødelagt, og jeg nå prøver med en S-Video kabel, så får jeg svart hvit... Hvordan kan jeg få farger på TV'en igjen!? Hva må til, og hvordan skaffer jeg en ny adapter? Lite aktuelt å kjøpe meg et helt nytt kort bare for å få adapteren! INgen som selger adapter fra s-video til composite... Lenke til kommentar
WebGuden Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har du sjekket alle inngangsinstillingene til TV'en? Du får svart/hvitt hvis du bruker s-video på en inngang som ikke er definert som s-video .. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Jeg vet, jeg har ikke S-video, kun om jeg bruker scart med s-video på, men det hjelper ikke, så det jeg trenger er faktisk en s-video til composite adapter, men finne ringen som selger dette! Noen som kan hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sett på komplett ? Er det en sånn du ser etter? _________________ XP 2200+@2400+ A7V8X - 162 fsb 256 PC3200 CL2 WD 80GB Chieftec DA-01WD IE 3.0+fUnc1030 19" Vannkjøling [ Denne Melding var redigert av: Flop|s på 2002-11-28 21:18 ] Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Veldig mulig faktisk! Skal sjekke det ut... Tusen takk for tipset!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå