ejeger Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Bare lurer på om noen har klart å spille C & C Generals Zero Hour mot en kompis over internett ? Er dette mulig ? Endret 20. januar 2007 av ejeger Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jeg vet at man kan spille det vanlige Generals over nettet, så det burde gå med Zero Hour også. Endret 20. januar 2007 av Blyantspisser Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det skal nok være mulig, fordi jeg har sett flere servere i lobbyen. Har selv hatt problem, met at jeg alltid mister forbindelsen... Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det skal nok være mulig, fordi jeg har sett flere servere i lobbyen. Har selv hatt problem, met at jeg alltid mister forbindelsen... 7765913[/snapback] Generals kan nok ikke sies å være så godt gjennomført, ikke med tanke på alle problemene det er med både lokalt nett og internett. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det skal nok være mulig, fordi jeg har sett flere servere i lobbyen. Har selv hatt problem, met at jeg alltid mister forbindelsen... 7765913[/snapback] Generals kan nok ikke sies å være så godt gjennomført, ikke med tanke på alle problemene det er med både lokalt nett og internett. 7766235[/snapback] Det morsomme er at det ikke kommer noen flere patcher til generals. Det tror jeg du kan takke EA for som sitter på pengesekken. Blizzard derimot gir fortsatt patches til både warcraft III og starcraft (og diablo II også for den del). I mange tilfeller (ikke alle), så er spill med EA som utgiver ikke ferdig utviklet og har elendig patchoppfølging. Istedenfor å bevilge penger til patchutvikling, så ber EA sine utviklere om å lage en ny booster pack eller tilleggspakke (med enda flere bugs). GO EA sier jeg bare! Lenke til kommentar
Blyantspisser Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Ja, EA blir bare verre og verre. Og når de nå i tillegg har kjøpt opp (eller inngått avtale eller hva det nå er) med både Command&Conquer-folkene og Dice, for å nevne noen, ser det plutselig ganske mørkt ut. Mon tro hvordan strategispillene fra C&C hadde blitt om de hadde fått frie tøyler og bedre tid. Endret 21. januar 2007 av Blyantspisser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå