SaTriX Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg har internett fra telenor(online) med hastighet på 5mbs(5000kbs)/400kbs opp. men jeg får ikke mer en 2.8mbs eller 2800kbs. Vet noen hva som er gale? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Om du er helt sikker på at det ikke er et eller annet program som står å trekker av linja, er det mye mulig en feil hos telenor. Vedvarer feilen bør du ringe kundeservicen.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis du bruker trådløs 11b utstyr så kan det være kapasitet som er forklaringen. Lenke til kommentar
SaTriX Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis du bruker trådløs 11b utstyr så kan det være kapasitet som er forklaringen. 7765483[/snapback] bruker trådløst gjennom strømnettet, og ja jeg er sikker på at ikke noe program trekker av linja Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enkleste måten å finne ut av det på: -Koble pc rett i modem fra telenor -steng av alt annet som bruker nett -last ned: http://files.online.no/spill/servers/wolfe...oty_mappack.exe ta gjennomsnittshastighet og gang med 8, da har du så nøyaktig mål som du får kjørt på den reelle hastigeten du får inn. Mer nøyaktig mål må Telenor ta selv samtidig som du drar ned den fila. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå