meeg Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg trenger hjelp til å finne et kabinett som kan romme en 240 x 120 mm radiator inni. I dag har jeg radiatoren hengene på utsiden bak på kabinettet, men kunne tenke meg et større (maxitower?) med plass til alt på innsiden. Spec krav som følger: - Max 70 cm høyt. - God lufting - Stille - Sort av farge. Om kabinettet er tungt eller lett, lyd og USB i front osv. har ingen betydning. Pris er også uinteressant. Jeg har sett på følgende kabinetter foreløpig: Antec Performance One P180 Cooler Master Stacker STC-T01 Lian Li PC6277 (sort utgave). Alle disse krever en eller annen modifisering for å få plass til radiatoren på innsiden. Finnes det andre alternativer? Jeg ser for meg radiator enten liggende i bunn av kabinettet (suger kald luft inn) eller i toppen (blåser ut). Noen som har noen tips eller erfaringer? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Radiator _SKAL_ blåse eller suge luft fra utsiden av kabinettet, da denne er kaldest. Hva er problemet med å skjære selv? Hvis du monterer den i bunnen er det ingen som ser det du har skjært, og i toppen ser ingen det hvis du kjøper pc6277b. Det er ikke SÅ vanskelig, tror det tok meg 15 min å kutte 12mm viftehull for å montere 240mm radiator i toppen av pc6277b. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har ingen problemer med å skjære selv, har gjort det på mitt nåværende Chieftech kasse. Det er sikkert enklere også på aluminium. Så du mener pc6277b med radiator i toppen (som tar inn luft ovenifra?) er det beste alternativet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Cube case, s80 eller cooler master stacker t01 ville heller ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Da var Lian Li Cube case med masse utbygningsmoduler bestilt. Håper jeg blir fornøyd, og håper det er verdt den stive prisen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Bra du gikk for Lian Li. Bedre kabinetter finns ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå