lwtvh Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Går det, og i tilfelle hvordan? Nei, har ikke lyst til å bruke Partition MAgic etter en nær døden opplevelse for pc'en :smile:99 Lenke til kommentar
QTC Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 19:12, skrev lwtvh:Går det, og i tilfelle hvordan?Nei, har ikke lyst til å bruke Partition MAgic etter en nær døden opplevelse for pc'en :smile:99 Sorry går nok ikke :sad: Tenkte det samme jeg her får noen MND siden da jeg også har hatt en forferdelig erfaring (2001) med Partition Magic :sad: ja mista 20 Giga med MP3z etter ett mislykka forsøk på partisjonering og flytting. men men har krøpet til korset igjen og innstalert Partition magic 7.0 med min XP og det funka greit denne gangen :smile: har partisjonert og formatert +++ uten problmer denne gangen :smile: så ta sjansen du også , det går sikkert bra :smile: men husk ta backup av eventuelle filer. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Ok, faar proeve PM igjen. Er det forresten der ute noen som har erfaring med nyeste versjon (8.0) ? Lenke til kommentar
WD1200BB Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Du kan resize partisjoner i 2000 og XP men ikke uten at du mister alt nei. Jeg for min del bruker PQ Magic hver dag nesten og har aldri opplevd noe tull med det. Men jeg bruker en boot disk for og starte det hele. Har testet fra WIN og det går til ******* hver gang... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Jeg har BARE gode erfaringer både med PM 7 og 8. Har testet 8'ern på flere os'er. NT4, W2K, og W98, og det har funket bra. Ikke noen problemer. Men ta altid backup av alle kritiske data, man vet jo aldri..... Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Etter "naer doeden" opplevelsen for pc'en har jeg blitt vesentlige flinkere til aa ta backup av viktige data. En liten oeye aapner... :smile: Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Har hørt om folk som har hatt problemer med PartitionMagic ja... selv har jeg brukt det i mange år (PM 6.0, 7.0, og nå 8.0) og har aldri hatt noen problemer med det. Er ikke lenge siden jeg flyttet og resizet noen partisjoner på nermere 30Gb i v8.0 og det gikk helt fint. så jeg vil anbefale PM 8.0. Du finner det på kickme.to/fosi (fullversjon retail) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå