Gunder1 Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Noen som kan hjelpe meg, jeg har en 12x plextor scsi brenner, samt en scsi 40x plextor cd-rom. Disse er jeg meget godt fornøyd med UTENOM når jeg legger i ny cd til evt: brenning eller en jeg skal kikke på i utforsker SÅ BRUKER DEN CA 10 SEK FØR DEN ER KLAR. Har noen der ute en løsning på dette, eller skal det være slik? Gunnar Lenke til kommentar
Prox Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 ja.... samma greia med miv brors asus DVD spiller.... noen som har løsning? den er IDE, da... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Quote: On 2001-12-19 16:50, Gunder1 skrev:Noen som kan hjelpe meg, jeg har en 12x plextor scsi brenner, samt en scsi 40x plextor cd-rom. Disse er jeg meget godt fornøyd med UTENOM når jeg legger i ny cd til evt: brenning eller en jeg skal kikke på i utforsker SÅ BRUKER DEN CA 10 SEK FØR DEN ER KLAR.Har noen der ute en løsning på dette, eller skal det være slik?Gunnar FY FAEN 10 SEKUNDER !!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Plextor 121032 IDE-brennern min bruker også ca 10 sek, mulig at firmwareupgrade hjelper. Brennere virker gelerelt tregere på å finne CDen enn vanlige CDROmer og DVDspillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå