Gå til innhold

Ipod's medfølgene bæreveske

Anbefalte innlegg

Jeg har planlagt å kjøpe en ipod video 80gb i løpet av neste uke.

sammen med ipoden hadde jeg tenkt til og kjøpe en bæreveske eller lignedne til og beskytte/oppbevare ipoden i.

Så leste jeg på apple siden at i pakken samme med den nye 5G ipoden følger det med en bæreveske til ipod.

Lurte rett og slett på hvordan den så ut og fungerte, fordi jeg har desverre ikke klart og finne noe bilde av alt innholdet i pakken. Hvis den vesken ser ille ut og ikke hjelper så kjøper jeg en god en separat,

men hvis noen har/tar et bilde av denne medfølgende bærevesken til 5 generasjons ipodene hadde det vært supert. har leitet etter det på nettet og men uten hell.

takker for svar.

Endret av siggn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar det er samme greiene som kom med min nano. Har sett den kommer på iPod Video, mini og alle andre iPoder.

Det er enkelt nok en liten skinnveske. Jeg har ingen bilder av den, men jeg kan bare fortelle at iallefall ikke jeg bruker den. Men den holder nok til sitt bruk. Jeg bruker en plastikk etui utpå iPoden min, samt en sokk fordi nano blir så lett ripete. Det gjelder nok ikke de andre iPodene (iallefall ikke så mye), så kanskje det holder. Ellers kan du kjøpe iPod Socks på mange forskjellige el-butikker..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Men btw, hvordan er det mulig med så billige priser,? er det tyvegods eller noe?

ser nesten for billig ut til å være sant:S

7765636[/snapback]

her er en annen side med like bra priser, men her koster åporto litt (ikke mye, og du kan se pris med porto på hver ting).: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.104

Husk at det her er norge, er ikke nødvendigvis andre steder som er billige men dette stedet som er dyrt ;)

Det er jo kina også det her, hong kong, altså kjøper de rett fra fabrikk, betaler ikke noe moms, og eliminerer alle mellomledd. De tjener nok mer på en ipod veske de der enn elkjøp gjør ;)

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

hehe, sant nok, men hva med moms til norge? er det noen mulig het, og også må man betale med kort?

i og med at jeg ikke er fylt 18 enda, har jeg ikke kredittkort. mulig med oppkrav eller lignende, eller må jeg ta pappas kort?

Endret av siggn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Men btw, hvordan er det mulig med så billige priser,? er det tyvegods eller noe?

ser nesten for billig ut til å være sant:S

7765636[/snapback]

her er en annen side med like bra priser, men her koster åporto litt (ikke mye, og du kan se pris med porto på hver ting).: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.104

Husk at det her er norge, er ikke nødvendigvis andre steder som er billige men dette stedet som er dyrt ;)

Det er jo kina også det her, hong kong, altså kjøper de rett fra fabrikk, betaler ikke noe moms, og eliminerer alle mellomledd. De tjener nok mer på en ipod veske de der enn elkjøp gjør ;)

7765669[/snapback]

Tør ikke tenke på hva de videodockene koster i norge ;) mer enn 50 kr iallefall, som det koster på dealextreme

Lenke til kommentar

Men disse tingene som selges her er jo ikke orginalt apple utstyr?!?

hva hvis noe skjer med ipoden, fordi den er jo temmelig dyr i forhold til alt utstyret, tenker mest på ting med kontakt som man kobler til ipoden. vesker og lignende er det ikke så farlig med... + mitt forrige spm.. 2 hakk opp:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

hva hvis noe skjer med ipoden, fordi den er jo temmelig dyr i forhold til alt utstyret, tenker mest på ting med kontakt som man kobler til ipoden. vesker og lignende er det ikke så farlig med... + mitt forrige spm.. 2 hakk opp:)

7765774[/snapback]

Nei må bruke VISEA e.l. Eller du kan registrere paypalkonto og betale inn til en konto i norge, pengene overføres da til paypalkontoen. Tar en del ekstra dager da. Det med orginalt utstyr eller ikke spiller da ingen rolle, om noe mot all verdens formodning skulle gå galt så sier du jo ikke at du brukte uorginalt utstyr. Og en lærveske skal godt gjøres å fysisk herpe ipoden :p

Lenke til kommentar

7765774[/snapback]

Nei må bruke VISEA e.l. Eller du kan registrere paypalkonto og betale inn til en konto i norge, pengene overføres da til paypalkontoen. Tar en del ekstra dager da. Det med orginalt utstyr eller ikke spiller da ingen rolle, om noe mot all verdens formodning skulle gå galt så sier du jo ikke at du brukte uorginalt utstyr. Og en lærveske skal godt gjøres å fysisk herpe ipoden :p

7766121[/snapback]

sant nok det, men hvordan leverer de? kommer det en fed-ex fyr hjem på døren, eller kommer det i postoppkrav, eller hvordan er det? er jo ikke hjemme på dagtid som oftest..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...