MC2 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Lurer på hvordan man skal "håndtere" "passive" jenter. Da mener jeg ikke jenter som er blyge/sjenert når man er med dem, men jenter som aldri ringer for å finne på noe, altså aldri tar noe initiativ. En kan jo tro at dem har mistet interessen, men når man ringer og foreslår noe så svarer de ja med det samme, og de er alltid glade osv når man ute med de. Det er ikke et så stort problem, men forferdelig irriterende etter hvert. Jeg er ute etter generlle taktikker. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tror det er sånn jenter skal være, men det finnes unntak...heldigvis. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Mange jenter er slik, men jeg liker dem sjelden. Ofte er det bedre å finne noen andre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tror det er sånn jenter skal være, men det finnes unntak...heldigvis. 7764929[/snapback] Ei sånn ei hadde jeg i 2.5 år. Det er ganske bortkastet skal jeg si deg. Om jeg lot være å finne på noe på lenge. Så kom spørsmålet "Skal vi gjøre noe ?" Jeg: "Gjerne" "Hva da ?" Jeg: "Stfu mugghue" Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det er sånn jenter skal være, men det finnes unntak...heldigvis. 7764929[/snapback] Ei sånn ei hadde jeg i 2.5 år. Det er ganske bortkastet skal jeg si deg. Om jeg lot være å finne på noe på lenge. Så kom spørsmålet "Skal vi gjøre noe ?" Jeg: "Gjerne" "Hva da ?" Jeg: "Stfu mugghue" 7765061[/snapback] når en tar vekk sex, så er sånne jenter like gøye som ei brødskuffe.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 mhm, så pass har jeg skjønt, men om man ikke vil gi opp...? (Det er så irriterende når man først klarer å lese jenter, håndtere de også vinne de over, men så oppdager man passive jenter. Jenter man bare ikke klarer, unasett hvor mye man prøver, å få. Ingenting å lese i spillet.) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 mhm, så pass har jeg skjønt, men om man ikke vil gi opp...? (Det er så irriterende når man først klarer å lese jenter, håndtere de også vinne de over, men så oppdager man passive jenter. Jenter man bare ikke klarer, unasett hvor mye man prøver, å få. Ingenting å lese i spillet.) 7766455[/snapback] i eit forhold så er man to personer. når en er passiv, så kommer du til å blir dritt lei det trynet. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det er sånn jenter skal være, men det finnes unntak...heldigvis. 7764929[/snapback] Ei sånn ei hadde jeg i 2.5 år. Det er ganske bortkastet skal jeg si deg. Om jeg lot være å finne på noe på lenge. Så kom spørsmålet "Skal vi gjøre noe ?" Jeg: "Gjerne" "Hva da ?" Jeg: "Stfu mugghue" 7765061[/snapback] når en tar vekk sex, så er sånne jenter like gøye som ei brødskuffe.. 7766202[/snapback] Som oftest så er det helt potetsekk i senga og, eller det stikk motsatte! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Som oftest så er det helt potetsekk i senga og, eller det stikk motsatte! 7766855[/snapback] Veldig morsom når det er stikk motsatt. "Knull meg for helvete!" Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Som oftest så er det helt potetsekk i senga og, eller det stikk motsatte! 7766855[/snapback] Veldig morsom når det er stikk motsatt. "Knull meg for helvete!" 7767177[/snapback] Nei, da blir jeg redd. Midt i mellom er fint. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Som oftest så er det helt potetsekk i senga og, eller det stikk motsatte! 7766855[/snapback] Veldig morsom når det er stikk motsatt. "Knull meg for helvete!" 7767177[/snapback] De sier det ikke, men du kan se det i øynene deres..... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 De sier det ikke, men du kan se det i øynene deres..... 7767321[/snapback] De kan si det og. Jeg har hørt mye rart gjennom åra. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva med å si det til henne på en pen måte: "Du, det hadde vært veldig koslig om du hadde tatt intiativ en gang i blant du også:-)" Si at du føler at du maser på henne, eller at det er kjipt for deg å måtte være den som bestandig tar kontakt. Greier hun ikke å forstå dette er hun kjip Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har hatt det eksakt samme problemet, fy faan det suger! Hun sa til alle andre at hun trodde at vi kopm til å bli sammen osv, men tok ikke initiativ til å treffes, og når jeg endelig fikk henne hjel til meg var hun fullstendig passiv. Måtte nesten si det til henne når jeg ville kline Det endte med at jeg ga faen i henne, hun hater meg den dag i dag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Noen er bare passive av natur, og det er utrolig kjedelig å være sammen med en sånn person. Noen kan man endre, andre er det bare å gi opp. Så får man velge om man gidder å prøve Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har hatt det eksakt samme problemet, fy faan det suger! Hun sa til alle andre at hun trodde at vi kopm til å bli sammen osv, men tok ikke initiativ til å treffes, og når jeg endelig fikk henne hjel til meg var hun fullstendig passiv. Måtte nesten si det til henne når jeg ville kline Det endte med at jeg ga faen i henne, hun hater meg den dag i dag 7771694[/snapback] Er dere ennå sammen? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 gi faen i og at ho hater han vil vel bety at det er slutt^^ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 gi faen i og at ho hater han vil vel bety at det er slutt^^ 7772812[/snapback] Det fins mange typer "jeg kan hate deg" Dessuten er det midt på natta, jeg er unnskyldt. *Slå solafald i hodet med en linux bibel* :!: Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 gi faen i og at ho hater han vil vel bety at det er slutt^^ 7772812[/snapback] Det fins mange typer "jeg kan hate deg" Dessuten er det midt på natta, jeg er unnskyldt. *Slå solafald i hodet med en linux bibel* :!: 7772815[/snapback] hehe.. mja joda:P eg og er trøtt:P men har 4timer igjen på vakt før eg får sove, så ja takk slå med linux bible, i need it Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hehe, vi var aldri sammen, hold på en stund. Men som sagt så dreit jeg i henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå