Gå til innhold

Hvor mye løfter du på bicepscurl? *NY POLL*


Hvor mye har du makset i enhåndsbicepscurl? [Vekt angitt i kilogram]  

147 stemmer

  1. 1. Hvor mye har du makset i enhåndsbicepscurl? [Vekt angitt i kilogram]

    • 0-0,9 (Jeg aner ikke)
      10
    • 1-4,9
      1
    • 5-9,9
      8
    • 10-14,9
      27
    • 15-19,9
      42
    • 20-24,9
      31
    • 25-29,9
      13
    • 30-34,9
      6
    • 35-39,9
      1
    • 40++
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Luffe: Det er snakk om med én arm, selv om det fortsatt ikke har kommet helt fram i førsteinnlegget.

7781857[/snapback]

 

Tar man seg bryet å lese vil man fks. oppdage i POLLQUESTION at spørsmålet er "Hvor mye har du makset i enhåndsbicepscurl?".

-

Som brukeren så må jeg btw. si at denne tråden er idiotisk da resultatene ikke vil være særlig representative da veldig få klarer å utføre bicepscurl riktig. Benkpress, markløft. kondisjonsprestasjoner etc. er litt mer pålitelige enn dette....

-

[notis:]

Pollen har, nok en gang, blitt endret.

Spam/urelatert diskusjon (til problem med emnetittelen) er blitt slettet.

Lenke til kommentar
Løfter bare sånne små manualer nå, for å unngå å få tantearmer  :!:

7946717[/snapback]

Hvor lenge tror du at du må trene, og hvor hardt tror du at du må gå på Anabole Steroider eller denslags, for å få sånne armer? Du kan trene hardt i flere år og enda har lekre armer.

 

Jenter er alt for redde for styrketrening: "Åhnei tenk om jeg blir stor og muskuløs!!". Vel, vi gutter sliter ræva av oss i flere år for å bli litt større, og særlig for de av oss som holder oss unna steroidebruk så går det veldig tregt. Jenter har enda dårligere hormonell balanse for muskelbygging, så det går enda saktere.

Lenke til kommentar
Tar 7,5kg 5 x 30, så sammenlagt tar jeg litt mer enn deg, DNA :). Trener mer utholdenhet, som jeg har sagt tidligere, og føler jeg ble litt kjeppejagd fra Denne tråden da jeg sa det.

 

Men men, det er sånn jeg trener.

7946715[/snapback]

Men likvel er jeg sterkere :cool:

 

Å ta 7.5kg 5 x 30 er dritlett.

Lenke til kommentar
Løfter bare sånne små manualer nå, for å unngå å få tantearmer  :!:

7946717[/snapback]

Hvor lenge tror du at du må trene, og hvor hardt tror du at du må gå på Anabole Steroider eller denslags, for å få sånne armer? Du kan trene hardt i flere år og enda har lekre armer.

 

Jenter er alt for redde for styrketrening: "Åhnei tenk om jeg blir stor og muskuløs!!". Vel, vi gutter sliter ræva av oss i flere år for å bli litt større, og særlig for de av oss som holder oss unna steroidebruk så går det veldig tregt. Jenter har enda dårligere hormonell balanse for muskelbygging, så det går enda saktere.

7946756[/snapback]

 

 

Jeg er vel ikke så veldig redd for styrketrening. Trener lårmusklene mye mer for å si det slik. Men for det første trenger jeg ikke større armer, og for det andre kan jeg ikke på grunn av skade. Det bildet var vel egentlig heller ment som en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...