Kristian. Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei! Har en ISO fil på 2 gb men har ikke dvd spiller.... Er det noen mulighet for og dele de opp?? Men CDen må kunne funke med BOOT! Den skal BOOTEs når pcen starter! Hva skal jeg gjøre`? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis iso-filen er en DVD du vil boote fra, tror jeg dette er håpløst. I alle andre tilfeller er det enkelt å dele en DVD på flere CD'er - de fleste brenne- komprimerings- og splitte-programmer klarer dette fint. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hvis iso-filen er en DVD du vil boote fra, tror jeg dette er håpløst. I alle andre tilfeller er det enkelt å dele en DVD på flere CD'er - de fleste brenne- komprimerings- og splitte-programmer klarer dette fint. 7764924[/snapback] iso filen er på mer en det er plass til på en norman cd r... er det mulig og splitte den opp men at det fremdeles må funke og boote det? Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bruk Daemon Tools eller PowerIso da vel.. Programmet lager et virtuellt DVD-rom (?) og da slipper du å ha DVD-rom selv, men et ekte kan jo være greit å ha, for å få laget en ISO-fil da. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Bruk Daemon Tools eller PowerIso da vel.. Programmet lager et virtuellt DVD-rom (?) og da slipper du å ha DVD-rom selv, men et ekte kan jo være greit å ha, for å få laget en ISO-fil da. 7765208[/snapback] Men jeg må kunne BOOTE CDEN på en annen pc! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du kan prøve å bruke PowerISO Velg Tools->Make Image From CD/DVD Velg .daa Trykk på Advanced Properties->Split to multiple volumes og velg 700MB i combo-boxen Jeg kom til at MagicISO kan brenne disse filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå