Gå til innhold

Tilbakemelding på noob hjemmeside :)

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop begynt å makke meg med en hejmmeside (bare på gøy) og jeg vil gjerne høre hva dete synst om den.. :blush:

Ikke vits å komme med tilbakemedling på kodingen siden jeg er veldig noob på det området, og skal rydde opp i den når jeg har lært mer, så det er vel egentlig designet jeg vil ha tilbakemelding på...

Og galleriet vil jeg gjerne ha tilbakemelding på :)

Skriv gjerne i shouthboxen på sida :)

link

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

+Enkel og pen header

+Luftig og ryddig side

-Kjedelig font

-Svart/hvitt er som oftest kjedelig, prøv å sprite opp med litt farger

-Knappene kunne vært litt mer spennende

Sånn til slutt vil jeg si at det er en god side, men du burde ikke bruke tabeller til designs, prøv med div. ;)

Galleriet var helt greit, tabeller det også. Til det bruket går det kanskje, men ser helst at du bruker divs og float. Større versjoner av bildene dersom man klikker på dem kanskje?

Endret av Svinat
Lenke til kommentar
+Enkel og pen header

+Luftig og ryddig side

-Kjedelig font

-Svart/hvitt er som oftest kjedelig, prøv å sprite opp med litt farger

-Knappene kunne vært litt mer spennende

Sånn til slutt vil jeg si at det er en god side, men du burde ikke bruke tabeller til designs, prøv med div. ;)

Galleriet var helt greit, tabeller det også. Til det bruket går det kanskje, men ser helst at du bruker divs og float. Større versjoner av bildene dersom man klikker på dem kanskje?

7765558[/snapback]

Ja, jeg har tenkt på andre farger, skal prøve meg fram :)

Ja tabellene skal skiftest ut men ikke akkurat np :p

Og det med bildene skal jeg gjøre, men må få lastet opp de store versjonene :roll:

Takk for noe positivt svar :)

Lenke til kommentar
Siden laster ganske tregt i forhold til hvor enkel den er, men det har da sikkert mest med kodingen å gjøre (gadd ikke sjekke kilden)

Ellers er den enkel å grei, ikke no knotete og det er da positivt.

7766380[/snapback]

Lastingen kan være pga at den er lastet opp på freewebs, og det er gratis og farten er i seneste laget, men som sagt skal jeg lære meg skikkelig koding og kanskje seie webhotell hvis siden blir noe bra :)

Lenke til kommentar
Synes ikke det passet med Googlesøk på siden din.

Hvis jeg vil lese om deg går jeg til siden din, men google har sin egen side. ;)

Kanskje fjerne underline på topmenyen og gjøre de litt større kanskje 110%.

:)

7792657[/snapback]

Hehe, jeg hadde vel egnetlig bare inn google søket på gøy da..Skal fjerne det når jeg gidder :tease:

Lenke til kommentar

Synes du har et veldig godt utgangspunkt med denne siden. Er denne den første du har laget? Jeg så ikke på kildekoden men jeg synes designmessig så var den siden veldig enkel og oversiktlig. Den var også veldig brukervennlig, noe som er svært bra innen web.

Som tidligere nevnt, så burde du endret fargene til kanskje en del lysere farger som gjør designet mye "Freshere" enn som det er nå. Svart/hvitt blir kjedelig i lengden og det er på alt for mange sider.

Om du vil ha deg en skikkelig fin side, vær flink til å bruke farger :) Det trekker alltid opp. Men husk: ikke bruk for mange farger og gjør slik at det blir uoversiktlig, da trekker det ned veldig mye.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Synes du har et veldig godt utgangspunkt med denne siden. Er denne den første du har laget? Jeg så ikke på kildekoden men jeg synes designmessig så var den siden veldig enkel og oversiktlig. Den var også veldig brukervennlig, noe som er svært bra innen web.

Som tidligere nevnt, så burde du endret fargene til kanskje en del lysere farger som gjør designet mye "Freshere" enn som det er nå. Svart/hvitt blir kjedelig i lengden og det er på alt for mange sider.

Om du vil ha deg en skikkelig fin side, vær flink til å bruke farger :) Det trekker alltid opp. Men husk: ikke bruk for mange farger og gjør slik at det blir uoversiktlig, da trekker det ned veldig mye.

Lykke til videre!

7800326[/snapback]

Takk for første "positive" svar :)

Jeg tenker fortsatt på noen nye farger, og jeg skal forbedre kildekoden når jeg lærer mer om det :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...