Gå til innhold

Wii'en min leser ikke spill lengre

Whalecore

Anbefalte innlegg

Ikke så mye mer å si om problemet egentlig, når jeg har et spill i Wii'en og trykker på Disc channel så kommer det opp "Disc is unreadable".

Har prøvd med både Zelda og Wii Sports, så det kan ikke være spillene det er problemer med, og hvorfor skulle begge klikke på helt samme tid.

Problemet skjedde helt plutselig etter vi prøvde å spille idag. Vi skrudde Wii'en på mens det var et spill inni men det ville ikke leses.

Hvis dere vil ha mer informasjon så bare spør, har helt sikkert glemt å nevne noe.

Så er det noen som vet noe? Noen som har hatt samme problemet?

Må jeg sende den inn på reperasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første som slo meg også.. hehe! :p

Men.. må nok levere den inn ja.. Glad det ikke er meg.. Føler veldig med deg... Skal huske på det folk sier om å ikke flytte på ting mens de er på forresten.. Har løftet litt på PS2'en en del ganger, for å sette inn gitar f.eks.. :)

Lenke til kommentar
Første som slo meg også.. hehe! :p

Men.. må nok levere den inn ja.. Glad det ikke er meg.. Føler veldig med deg... Skal huske på det folk sier om å ikke flytte på ting mens de er på forresten.. Har løftet litt på PS2'en en del ganger, for å sette inn gitar f.eks.. :)

7765023[/snapback]

Ja det er veldig trist. Eneste lyspunktet er vel at det ikke er så veldig mange gode spill ute ennå.

Hvor lenge tror dere den må være inne? Noen som har hatt erfaringer med andre Nintendo konsoller tidligere? Gamecube?

Håper den er klar til Super Smash Bros kommer hvertfall.

Lenke til kommentar
flyttet på wiien mens den stod på?

7764696[/snapback]

Dette skal da ikke ha noe å si.. Eller skal det? :ermm:

7764737[/snapback]

Følte deg plutsdelig litt bekymret no eller? :p

Første gangen eg startet opp min Wii, ville ikkje konsollen lese Red Steel discen. Eg trudde bokstavelig talt eg skulle hoste opp lungene mine. Etter noen restarter og av og på med maskinen fungerte alt igjen.

Halleluja, kan tru eg blei kristen da ja.

Lenke til kommentar

7764696[/snapback]

7764737[/snapback]

Første gangen eg startet opp min Wii, ville ikkje konsollen lese Red Steel discen. Eg trudde bokstavelig talt eg skulle hoste opp lungene mine. Etter noen restarter og av og på med maskinen fungerte alt igjen.

7765830[/snapback]

Åwh. Håper det samme funker her.

Lenke til kommentar

Første gangen eg startet opp min Wii, ville ikkje konsollen lese Red Steel discen. Eg trudde bokstavelig talt eg skulle hoste opp lungene mine.

7765830[/snapback]

Hehe, hadde også den opplevelsen med wii sports, men da hadde jeg satt in discen feil vei:P hehe lol. Var så ivrig på å få spillt at jeg ikke så forskjell på opp og ned på wiien i standen sin.

Lenke til kommentar

7764696[/snapback]

7764737[/snapback]

7765830[/snapback]

Ja, gjorde det :p

Men så spurta jeg ned på rommet, og skrudde av Wii'en.. Tok ut discen og greier..

Funker fett alikevell :D:p

Lenke til kommentar
Leverte den inn på elkjøp idag, skal vel inn på reperasjon regner jeg med.

Håpte på å få en ny men ser ikke ut som det.

7784798[/snapback]

"Reparasjon", ja.. Reperasjonene til elkjøp er.. vel..

La meg bare si det slik: Du får nok ikke tilbake konsollen din med det første..

Lenke til kommentar
Leverte den inn på elkjøp idag, skal vel inn på reperasjon regner jeg med.

Håpte på å få en ny men ser ikke ut som det.

7784798[/snapback]

Huff, Elkjøp. Tror ikke du får se noe av den konsollen på en god stund. Min søster leverte inn en telefon der og det tok dem 8 månder å gi henne en ny, for den de hadde sendt kom bort en eller annen plass fant de ut.

Viste seg at i løpet av de 8 måndene hadde telefonen ikke forlatt butikken engang, de hadde glemt å sende den. Og det tok dem 8 månder i finne ut av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...