cyberPanda Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg kom i skade for å starte datamaskinen min med kablen til SATA-hardisken ute. nå har jeg sat den tilbake og bios finner hardisken, men PCen vil alike vel ikke boote noen som vet hvorfor den oppfører seg sånn, ganske sikker på at jeg ikke har skadd hardisken. hjelp Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Får du noen feilmelding da? Sånn som "DISK BOOT FAILURE" eller lignende? Hvor langt kommer den før det stopper opp? Lenke til kommentar
brazir Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Sjekk i BIOS hvilken harddisk den er satt til å boote ifra. Hvis du har flere så kanskje det forandret seg når du tok ut SATA-disken og bootet. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 hehe, den prøvde å boote fra den eksterne hardisken jeg hadde plugget in. dumme datamaskin (og dumme meg for å ikke forstå det med en gang). anyway, alt gar fint nå. tak for respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå