sky-fire Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Mange her som var ute å kjørte på E18 i dag?? sinnsykt vær 4felts motor vei ble til 2 felts vei ingen som rydda veien for snø og det lå bortimot 20 cm i veibanen. veldig vanskelig å kjøre. noen flere som opplevde det samme?? Ps Yrkessjåfører er gale. så en Buss som nesten lå sidelengs i veibanen og klemte gassen i bånn. Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 skal prøve å få lagt ut bilde slik at dere skjønner problemet. kjørte slik fra Larvik til Løten i dag!! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 De prøver å spare penger,så ingen gidder å måke. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nå har ikke jeg vert på stedet men det kan jo vere at der er mye vei å rydde så de faktisk ikke har hatt tid. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Stopp bilene. Ta frem snøskuffene dere har i bilene i tilfelle snøstorm. Måkk snø. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Stopp bilene. Ta frem snøskuffene dere har i bilene i tilfelle snøstorm. Måkk snø. På en firefelts motorvei? Good one.. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kjørte på E-18 i går kveld jeg. Følte ikke at det var så dårlig brøyta. Riksveiene derimot... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Stopp bilene. Ta frem snøskuffene dere har i bilene i tilfelle snøstorm. Måkk snø. På en firefelts motorvei? Good one.. 7767285[/snapback] Jeg ser noen har glemt sin forståelse av ironi på charterferie på Lanzarote. Lenke til kommentar
sky-fire Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 det er mulig dem ikke hadde tid. men jeg kjørte en omkjøringsvei for E18 mot drammen og der var det brøyta og i orden men da vi kjørte ut igjen på E18 var det plutselig mye snø og brøytebilene var ikke å se på hele turen inn mot oslo.. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg kjørte på den gamle veien mellom fra Tangen til Morskogen på søndag i snø, og det gikk ganske greit. Lå i 60-80 det meste av tiden. E6 fra Lillehammer og et stykke nordover var litt glatt, så jeg kjente at bakenden på bilen slang mens jeg kjørte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Litt snø og sørlendingene får fnatt Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ENORMT gøy å kjøre idag, håndbrekket fikk seg en real omgang Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Kommunen hadde i hvert fall ikke brøytet veien vår. Det er et nytt byggefelt, men det har jo kommet noen hus i det siste, så de kunne for all del fått ut fingeren og brøytet opp veien også "kjent" som Den Lille Trollstigen (en venstresving, en høyresving og en venstresving). Hele veien oppover har spor etter frontleppa mi. *argh* Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 ENORMT gøy å kjøre idag, håndbrekket fikk seg en real omgang 7781837[/snapback] Jeg syns også det var gøy med snø og håndbrekk kjøring, helt til jeg fikk meg bakhjulsdreven bil Mye bedre å bare bruke høyrefoten og rattet. PS: Det er jo mulig du har rwd også, men velger å bruke brekket. For å komme tilbake til emnet. Kjøring på E18 uten at det er brøytet kan sikkert være litt av en opplevelse. Jeg bor i midtnorge, og selv her hvor vi er relativt godt vant til snø og is (og dårlig brøyting generelt) er det stort sett noen som klarer å fronte hver dag. De siste 3 dagene har det vært 3 større kollisjoner. En hver dag. Jeg skylder på for liten respekt for føret, mens andre skylder på dårlig brøyting. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg skylder på for liten respekt for føret, mens andre skylder på dårlig brøyting. 7791011[/snapback] Jeg velger å tro på en kombinasjon, med stor hovedvekt på førstnevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå